Wilt u dat uw lopende smartwatch uw afstand volgt? Ik neem aan dat je antwoord een groot ja is. Er zijn een paar horloges die in deze categorie vallen. Een daarvan hebben we Nike Air Max 90 Femme hierboven al besproken, d.w.z. de GPS-smartwatch die de versnellingsmeter gebruikt om de afgelegde afstand te volgen.
Sommige mensen zijn niet alleen tevreden met afstand, maar ook met step-tracking. Ze willen weten hoeveel stappen ze de laatste keer hebben genomen. Als u zichzelf als onderdeel van deze categorie beschouwt, zoek dan naar een stappenteller in uw volgende horloge.
Bijna elke smartwatch die zijn zout waard is, heeft een stappenteller, het instrument dat de afstand meet die u in een horizontaal vlak hebt afgelegd. Slechts enkelen van hen Nike Air Max 2016 Femme kunnen zien hoeveel voet in verticale richting u bent geklommen.
Daarom, als u van hardlopen op hellingen houdt en wilt dat uw smartwatch daarbij niet verdwijnt, zoek dan naar een hoogtemeter. Naast het vertellen van de verticale winst / verlies, geeft de hoogtemeter de snelheid per Nike Air Max Tavas Mujer voet / uur aan waarmee u daalt of klimt, waardoor het een zeer handige functie is.
Maar als je in een vlak gebied woont waar de enige heuvels die je op de televisie ziet, heeft het geen zin om extra geld aan deze functie uit te geven.
Trainingsplannen Het stellen van doelen is heel eenvoudig, het is het halen van die doelen die het beste uit je haalt. Als je je hardloopdoelen wilt bereiken, investeer dan in een smartwatch met trainingsplannen. Dergelijke smartwatches hebben verschillende trainingsplannen voor bijvoorbeeld 3k 5k, 10k, halve en volledige www.lacloseriedessaveurs.fr marathons.
Als je een stapje verder wilt gaan, kun je een smartwatch kopen die je een virtuele personal trainer geeft. Zoals je misschien wel vermoedt, zijn beide functies niet gratis. Afhankelijk van de intensiteit van je trainingsplannen en de hoogte van je doelen, zullen beide plannen je meer kosten.
Dertien weken geleden begon ik met trainen voor mijn eerste marathon. Als ik toen had geweten dat het Verenigd Koninkrijk de koudste winter in 31 jaar zou ondergaan, heb ik het misschien heroverwogen. Maar dat deed ik niet, dus ik deed het niet - en nu, met al mijn lange runs compleet en nog 19 dagen te gaan voordat ik aan de start ga staan, herinner ik mezelf daaraan.
Weet je, ik had gedacht dat ik onmogelijk had kunnen trainen in temperaturen of omstandigheden die deze winter het VK hebben getroffen, maar ik heb het gedaan. www.coainsidanse.fr Ik dacht dat ik niet in staat zou zijn om 18 mijl te rennen en niet in een grote hoop in te storten, maar ik deed het. En dus, wanneer ik in de rij ga staan, denk ik waarschijnlijk bij mezelf: "Er is geen manier om 26,2 mijl te rennen". Maar ik zal mezelf eraan herinneren dat ik dit jaar meerdere keren heb bewezen dat ik tot veel meer in staat ben dan ik had verwacht. Ik heb meer vastberadenheid dan ik eerder had gedacht, en hopelijk genoeg om me voor die extra 8,2 mijl te houden.
Voor nu geniet ik van de verminderde kilometerstand van mijn afbouw en de Nike Air Presto Womens voldoening te weten dat ik op twee na alle trainingsruns heb voltooid (in totaal 16 km). Tijd voor wat cake.