Smashrun is een desktop-app die gedetailleerde analyse en visualisatie van uw gegevens in de loop van de tijd biedt. Het is gratis om deel te nemen en gebruikt een gamify-systeem voor motivatie. U kunt bijvoorbeeld badges verdienen terwijl u verdergaat.
Smashrun synchroniseert met veel trainings-apps en wearables. Nike Air Max 2017 Womens Als u uw horloge tijdens een run liever hebt of bent vergeten, kunt u uw gegevens handmatig importeren via GPX, HRM of TCX-bestand. Nadat de gegevens zijn ge?mporteerd en gesynchroniseerd, zal Smashrun deze analyseren en u voorzien van gedetailleerde analyses.
Het is gratis om lid te worden, wat een groot pluspunt is. Als u besluit om uw actieve apps in de loop van de tijd om te schakelen, bewaart Smashrun uw gegevens en synchroniseert deze met de nieuwe app. U hoeft zich geen zorgen te maken dat u de gegevens van de vorige app verliest. Deze app is een goede manier om al uw hardloopinformatie op één plek te loggen en te visualiseren hoe u in de loop van de tijd bent verbeterd.
In plaats van me te concentreren op welke schoen men zou moeten dragen, probeer ik mijn pati?nten te leren hoe ze hun voeten kunnen versterken en niet op een schoen moeten vertrouwen. Deze verklaring Nike React Element 87 Mujeris natuurlijk algemeen en geldt niet voor elke pati?nt. Uiteraard zijn er banen en carrières waarvoor mensen bepaalde schoenen nodig hebben. Ik moet deze personen erop wijzen dat hun verwonding mogelijk niet voor 100 procent kan worden verholpen gezien hun schoenvereisten. Met andere woorden, hun schoenen kunnen hen dwingen om op een onnatuurlijke manier te lopen en te functioneren, wat leidt tot hun kwaal.
Mode speelt ook een rol bij het selecteren van schoenuitrusting. De meeste damesschoenen voor vrouwen plaatsen de voet in een plantarflexpositie als gevolg van de hoge hak en dwingen de tenen in een smalle toebox.
Wat betreft hardlopers, heb ik de neiging hen te leiden in de richting van focussen op trainingspatronen, trainingsintensiteiten en het verkrijgen van een natuurlijke vorm. Ik probeer de term "perfecte vorm" niet te gebruiken, omdat vormen vari?ren gezien het lichaam en de biomechanische structuur van elke pati?nt. Ik adviseer pati?nten om hun biomechanica niet te veranderen, maar hun biomechanica te gebruiken zoals ze zijn en het lichaam aan te passen.
Voor hardlopers die op zoek zijn naar schoenenadvies, geef ik hen de opdracht om een ??schoen te vinden waarmee ze kunnen rennen in plaats van dat ze kunnen rennen. De schoen moet comfortabel, extreem flexibel zijn en zodanig zijn ontworpen dat de voet kan bewegen zoals bedoeld. Ik maak er echter een punt van om mijn pati?nten te leren niet op een schoen te vertrouwen.
De uitdaging is om pati?nten dit op een eenvoudige en tijdbesparende manier te laten begrijpen. Zoals altijd evolueert mijn discussie elke keer als ik die heb.
Lopers hebben vaak een liefde / haat-relatie met de lange termijn. We houden van www.dieliseusen.de het gevoel van voldoening dat we voelen als het voorbij is; we hebben een hekel aan de verwachting dat we er echt uitkomen. Toch moet het gedaan worden: de lange termijn is de hoeksteen van elk trainingsprogramma - 5-K tot marathon. "Op de lange termijn bouwt u uithoudingsvermogen en kracht op en leert u hoe u met vermoeidheid omgaat", zegt Maria Simone, een in de VS gevestigde, door triathlon gecertificeerde coach en eigenaar van een bedrijf voor endurance coaching. Inderdaad, het verlengen van de afstand die je normaal aflegt, leidt tot verschillende blijvende veranderingen in je lichaam, zegt 2:24 marathonloper en loopcoach Kevin Beck. Capillairen in uw spiervezels nemen in aantal toe, waardoor activerende zuurstof uw spieren kan bereiken. Je mitochondri?n, de aerobe krachtpatsers van je cellen, groeien ook in aantal en grootte,www.lavieenlumiere.fr wat je helpt energie vast te houden. Je spieren leren ook om meer glycogeen (koolhydraten) op te slaan, wat vermoeidheid over lange afstanden afweert. Er zijn ook psychologische voordelen: lange runs bouwen mentale weerbaarheid op om u te helpen ongemak te beheersen. Ze dienen ook als generale repetitie, waardoor je de mogelijkheid hebt om uitrusting en brandstofopties te testen, zodat je weet wat het beste werkt wanneer de racedag aankomt. Lange runs zijn niet eenvoudig; het hoeven ook geen dodenmarsen te zijn. Er zijn een aantal manieren om uw reis comfortabel te maken