Het is niet de meest pittoreske route, maar degene die ik gisteravond heb genomen, heb een zekere voorliefde voor. OK het verkeerslawaai, dampen en oneffen bestratingen zijn hinderlijk, maar als het gaat om afleiding door pijnlijke benen en voeten, is deze route een winnaar.
Ik heb gisteravond de kortere 3,5 mijlversie van mijn route rond Zuid-Wimbledon gedaan en mijn benen wennen nog steeds aan het rennen na een week pauze. Om 6.30 uur gisteravond, terwijl de spits nog in volle gang was (of niet stroomde zoals het geval zou moeten zijn), was het leuk om langs rijen met Asics Gel Lyte 5 Donna auto's te rijden die niet bewogen en te denken 'Mijn benen doen misschien wat pijn, maar ik tenminste ga naar huis '.
Ik probeerde naar de gezichten van de bestuurders in de auto's te kijken en me de frustraties voor te stellen die ik me vaak voelde als bestuurder terwijl ik vastzat in het verkeer dat niet bewoog en het gaf me meteen een beter gevoel dat ik degene was die aan het joggen was, langzaam maar zeker .
Ik ben al vele jaren de trotse eigenaar van een H reg Peugeot 205 en weet dat een roestige, oude koppeling bijna net zoveel melkzuur kan opbouwen in de oude Nike Air Max 270 Womens kuitspieren als een korte 2-miler. Dus al met al wint joggen meer dan autorijden - in ieder geval voor korte reizen in Londen.
Ik weet niet zeker hoe ik Londen naar Manchester zou doen, en ik zou waarschijnlijk niet zo onder de indruk zijn als een man me 'ophaalde' Nike Internationalist Homme voor een date in een paar hardloopschoenen, maar zulke gedachten zouden niet hebben heeft me door die lastige tweede mijl heen geholpen.
De Freedom had de EVERUN-tussenzoollaag over de volledige lengte en de ISO-bovenkant. Hoewel de prijs vrij hoog is, waardeerden hardlopers de uitstekende pasvorm en de geweldige demping en energierendement van het EVERUN-materiaal.
De Freedom is gepland om in juli terug te keren met een nieuwe technologie: een gebreid materiaal dat Saucony ISOKNIT noemt.
De Ride, momenteel in zijn 10e versie, is een 10 mm druppel, iets lichter dan Nike Air Presto Womens 10 ounces gepolsterde schoen met de POWERFOAM-samenstelling van Saucony.
De Ride ISO heeft een val van 8 mm en weegt 9,7 ounces voor mannen en 8,5 voor vrouwen. Beschikbaar via pre-order op Saucony.com op 1 april en voor een grotere distributie op 1 mei.
We kijken ernaar uit om beide nieuwe schoenen te testen - blijf op de hoogte voor de volledige beoordelingen van beide schoenen!
Ik las enige tijd geleden een artikel over de New York Times dat, onder vermelding van gegevens uit een Running USA-vragenlijst, verklaarde dat 20% van de Amerikaanse hardlopers van plan was hun race-deelname te verminderen. De helft van deze hardlopers verklaarde dat stijgende raceprijzen de belangrijkste reden waren.
Zoals u weet, hebben we een paar maanden geleden onze eigen enquête gehouden (u kunt hier enkele van de meest interessante resultaten Nike Air Max 2017 Uomo vinden over uw hardloopdieren en hier over de invloed die u heeft op het kopen van een paar hardloopschoenen).
Een groot deel van de vragen ging over racevoorkeuren en de hoeveelheid geld die mensen comfortabel zouden uitgeven voor een goed georganiseerde.