De dag voor een grote marathon zul je nerveus zijn, misschien reizen of meer wandelen dan je je realiseert rond de drukke expo. NIET NEGLEREN OM DE DAG VOOR EEN MARATHON MET REGELMATIGE INTERVALEN TE ETEN! Je kunt misschien nog steeds een 5K-10K-race maken met te weinig brandstof in de tank, maar de marathon is in dit opzicht niet vergevingsgezind.
Houd lichte snacks bij de hand om de expo te bekijken, te chatten met racevrienden die je al een tijdje niet hebt gezien, en in de auto / het vliegtuig tijdens het reizen.
De hoofdmaaltijd op de dag voor een marathon is eigenlijk geen diner zoals je zou verwachten. Je hebt 8-12 uur nodig om het verteren van voedsel te verwerken tot Adidas Zx 750 Hombre nuttige spierglycogeen, dus lunch de dag voor je race is erg belangrijk. Dit is het moment om wat pasta, brood en dessert uit te geven, want je kunt deze calorie?n de volgende ochtend maximaal gebruiken in je race. Hierna heb je misschien een goed dutje nodig
Eet de avond voor een race een kleinere maaltijd dan de lunch, maar zorg er toch voor dat je je lichaam volledig voedt. Vermijd pittig voedsel, exotische gerechten, ruwvoer of iets dat u niet gewend bent te eten voor langere runs en trainingen. Een grote broodjeszaak, een maaltijd op basis van rijst, een lichte pastaschotel met een olijfoliesaus of zelfs een dunne korstpizza kunnen op dit moment voldoende zijn om je glycogeenreservoir te vullen, maar je moet de juiste maaltijd vinden voor je bepaalde maag.
Wanneer je wekker op de ochtend van de race om 5 uur afgaat, is de Adidas Zx Flux Mujer uitkomst van je marathon misschien onvoorspelbaar, maar je voeding voor de race hoeft dat niet te zijn. Als je de onderstaande stappen met betrekking tot je voeding voor de race uitvoert, zul je de lijn goed gevoed, alert en klaar om te presteren volgen.
Wanneer je voor het eerst uit de race komt, probeer dan 16-20oz water of sportdrank te drinken om je lichaam te hydrateren na een nachtrust. Deze vloeistof helpt om strak weefsel na het slapen te ontspannen, je spieren te laten klaarmaken voor hardlopen en helpt je op natuurlijke wijze wakker te worden terwijl je je kleedt voor je race.
Voor sommige mensen zorgt een mok koffie of thee ervoor dat ze 's ochtends klaar zijn om te rennen. De cafe?ne kan niet alleen helpen bij het bestrijden van ochtendmisselijkheid, maar kan ook helpen bij de prestaties door vrij zwevende vetzuren meer Nike Air Vapormax Mens beschikbaar te maken als een lopende brandstof en het begin van vermoeidheid te vertragen.
Als je geen cafe?nedrinker bent, gebruik deze tijd dan om een ??routine van lichte rek / mobiliteit te doorlopen om het bloed te laten stromen. Dit moet natuurlijk worden gedaan, ongeacht of je geniet van een ochtend kopje Joe.
Vorige week was een rare week voor mijn marathontraining.
Ik begon de week met denken dat ik aan het trainen was voor Wineglass, maar ik was niet helemaal zeker hoe ik me daarover voelde, omdat ik knieproblemen had.
Maar tegen het einde van de week wist ik dat ik Wineglass niet meer als mijn doelrace moest runnen en schakelde over naar NYCM als mijn doelrace.
Bekentenis: hoewel ik had besloten dat het niet mijn doelrace zou zijn, hield een klein deel van mij vast aan het idee dat ik het toch 'voor de lol' zou kunnen Nike Air Max 97 Femme uitvoeren. (Dit is wat er gebeurt wanneer een van je vrienden op het punt staat een Guinness-wereldrecord te breken om de jongste vrouw te zijn die 100 marathons loopt. Je denkt dat je dit soort gekke dingen kunt doen.) Hoewel ik dit waarschijnlijk veilig en langzaam had kunnen doen, het idee om een ??maand voor de lol een maand voor mijn doelrace te lopen, was een te stressvol idee voor mij, vooral omdat dit iets is dat ik nog nooit eerder heb gedaan. Ik heb de uitgestelde link gisteravond opengehouden in een tabblad, werd afgeleid door superproductief te zijn en klikte eindelijk net na middernacht gisteravond om zeker uit te stellen. (De link werkte nog steeds FYI.)