Dus hier zijn enkele willekeurige bedoelingen die ik in gedachten had. Ik heb oorspronkelijk een doel geschreven, maar ... dit zijn veel doelen voor april, dus ze hoeven niet allemaal april als deadline te hebben. (Omdat doelen Nike Air Max 2017 Damen slechts dromen zijn met deadlines, of zoiets.) Ochtendtrainingen. Ik was een groot deel van maart uitgeput en had moeite om wakker te worden voor ochtendtrainingen. Hoewel ik beter zou moeten weten, dacht ik dat ik me beter zou voelen als ik gewoon langer sliep. En toen begon ik uitgeput te werken, dronk ik overdag teveel koffie en Nike Air Force 1 Femme sliep ik 's nachts niet goed. Ik denk dat ik de afgelopen dagen / week wat slaap heb ingehaald en ik ben teruggegaan naar mijn ochtendtrainingen, en het maakt me gewoon een gelukkiger persoon om 's ochtends te zweten.
Rennen! Dus echt gepraat: de Cherry Blossom Ten Miler was nogal slecht. Voor altijd? Ik wilde gewoon het hele jaar door in een halve marathonvorm zijn. Ik heb daar deze winter op gelachen. Ik rijd de BK half volgende maand weer, en hoewel ik natuurlijk graag PR wil, wil ik echt gewoon een Nike Air Max 97 Femme solide race hebben. Ik verbind me de komende zes weken met 3-4x / week en ik ben zo enthousiast. Yoga. Ik ging naar een geweldige les in Yoga Shanti, gegeven door de oprichters, Colleen Saidman en Rodney Yee, en ik verliet een gevoel van lichtheid en vrede die ik al een tijd niet meer voelde. Oh ja, en het was ook een mooi stuk.Nike Air Max Tn Femme Het was super druk omdat ze allebei les gaven, maar het leverde nog steeds zen-heid op. Krachttraining. Ik heb het gevoel dat ik hier de afgelopen maanden winst heb gemaakt (z?), En ik wil ze graag bijhouden, en ik weet dat een van mijn beste halve PR's was van toen ik heel veel kracht aan het doen was opleiding. Schrijven. Ik ben bezig met wat gedachteleider over sociale media-dingen voor werk, en ik wil meer schrijven, zowel hier als voor werk. We hebben maandelijkse story pitch-vergaderingen en ik pitch artikelen bij elke vergadering, maar ik wil tijd vrijmaken om meer te schrijven, omdat ik er blij van word, zelfs als het mijn werklast vergroot. Mijn naamregel zien, zelfs als deze op internet staat, wordt nooit oud. Overige professionele ontwikkeling. Ik hou van mijn werk, maar ik wil blijven groeien in mijn carrière. Nike Air Max 90 Womens Omdat ik mijn werk leuk vind, ben ik hier een beetje lui over geworden. Ik wil meer terug naar netwerken (hoe pijnlijk het soms ook is, het kan ook een geweldige manier zijn om te leren), lezen (wat zijn je favoriete carrière / bedrijfssites / boeken die je de laatste tijd klaar hebt?) En de tijd nemen meer leren. Felicia schreef onlangs dat ze twee uur per week wilde doorbrengen met het leren van nieuwe vaardigheden, en dat vind ik geweldig. Ik wil meer leren over codering en ontwerp. Ik geef ook een lezing op mijn werk op vrijdag, wat redelijk buiten mijn comfortzone ligt. Drink meer water. Ik was hier ZO GOED in ... totdat ik de laatste tijd nog meer verslaafd raakte aan cafe?ne. Ik las gisteren dit belachelijke stuk over een kerel die een gallon water per dag dronk gedurende een maand. Hoewel ik dat niet wil doen, kan mijn waterinname geen kwaad.
Jaar na jaar is de 1466, het Hiker Micro Crew Cushion, de sok bij uitstek voor de ultieme wandelexcursies. Zoals gezegd door thru-wandelaars, is dit de enige ruige wandelsok die bestand is tegen de ontberingen van de paden. Zoals al onze sokken, is het gemaakt in de VS met een onvoorwaardelijke levenslange garantie. Andere interessante informatie die u wilt delen? Darn Tough ingenieurs hun sokken uit te voeren voor de specifieke gebruiker en zijn / haar voorkeurstaak - dus elke sok is specifiek voor het beoogde gebruik. Dat betekent dingen als toegevoegde vulling en badstoflussen in sokken waar warmte essentieel is. Of agressieve ribbels en ventilatie in sokken waar gebruikers het nodig hebben. “We hebben niet onze beste sok gemaakt” - het team van Darn Tough gelooft dat echt en zal onze aanpak blijven perfectioneren.