Wauw jongens, fijne zaterdag! Ik zit op mijn bank in de zon met mijn lieve kleine hond te kijken naar Nike Air Max 270 React Damen het tweede seizoen van Kimmy en een enorme kop koud brouwsel te drinken. Het is een enorm understatement om te zeggen dat er deze week veel is gebeurd. Mijn moeder (met succes!) Werd geopereerd, ik had mijn review op het werk (ik maak me daar altijd zoveel zorgen over, maar het ging super goed), en we lanceerden Facebook Live. Helemaal niet stressvol om iets belangrijks te lanceren de week dat ik heen en weer ren tussen het ziekenhuis om mijn moeder te bezoeken. Onze CEO was gisteren op tv aan het praten over waarom we het doen. Ook! Als iemand van jullie op zoek is naar (of iemand kent) op zoek naar een stageplaats voor sociale media in de zomer, neem ik aan! (Moet voor universiteitskrediet zijn en op locatie in ons kantoor in NYC.) Hier zijn een paar goede dingen die ik deze week heb gelezen en gezien: Wat er gebeurde toen ik een Nike Air Max Thea Mujer maand stopte met sporten: GEWELDIG gelezen. Hoewel ik absoluut dol ben op de geestelijke gezondheidsvoordelen van sporten, zou ik liegen als ik zei dat ik me geen zorgen maakte over wat er zou gebeuren als ik stopte met sporten. Op foto's en sociale media: Christine schreef een mooi bericht over lichaamsbeeld. Hoe ik ben veranderd sinds ik deze blog ben begonnen Zes jaar geleden: geweldig bericht van Courtney over hoe ze is gegroeid en ontspannen op een aantal manieren sinds ze haar blog begon. Hoewel ik graag terug zou komen op * sommige * van mijn manieren vanaf het moment dat ik deze blog begon, was veel van die levensstijl onrealistisch op lange termijn, maar werkte goed om het gewicht te verliezen. Snapchat-accounts om te volgen voor fitnessmotivatie: Na voor altijd resistent te zijn, geniet ik nu echt van Snapchat. Ik ben Nike Air Max 2017 Dames theodorable211 als je er bent. 10 loopbaanlessen: hou van dit bericht van Hallie - vooral haar laatste punt over niet in een nis te worden geplaatst. Ik begon deze blog om te praten over gewichtsverlies, maar veranderde de naam nadat ik het gewicht verloor. Toen ik begon te werken in mijn huidige baan, wist ik dat ik mezelf zou opbranden als alles waar ik ooit over schreef en sprak fitness was, wat een van de redenen was achter de naamsverandering. En dit is het spul dat mijn portemonnee deze week verleidt ... Er is een beddenverkoop in West Elm, en ik kreeg net wat beloningsdollars terug van mijn kaart daar na het kopen van mijn nieuwe meubels. Krijg ik dit dekbed ?? J / N?
Hoe zijn Feetures begonnen, hoe lang zit je al in de sok biz? Feetures werd in 2002 gelanceerd door oprichter Hugh Gaither. Hugh had een aantal jaren in de Nike Cortez Mujer kousenbranche doorgebracht en Feetures gelanceerd omdat hij geloofde dat een beter lopende sok kon worden gemaakt dan nu op de markt beschikbaar was. Wat maakt uw producten uniek in vergelijking met andere merken? Alle Feetures-sokken zijn gebouwd met vochtafvoerende synthetische / merinovezels en een naadloze teen om omvangrijk stiksel te voorkomen dat tot blaren kan leiden. Wat Feetures echter uniek maakt, is de gepatenteerde gerichte compressie in de boog. De compressie tilt de voet op en ondersteunt deze voor optimaal kussen en ondersteuning voor de voet voor elke uitdaging.
Elite No Shoe Tab Wat is je bestseller en waarom? De bestseller van Feetures is de elite no show-lijn, verkrijgbaar in drie kussenniveaus - ultralicht, licht en max. Kussen. Andere interessante informatie die u wilt delen? Feetures lanceerde onlangs een Nike Air Pegasus 83 Womens dagelijkse collectie naast hun runlijn. De sokken zijn gebouwd met dezelfde technologie als de hardloopcategorie, maar met stijlen die geschikt zijn voor casual instellingen. Uniek van concurrerende vrijetijdssokken, de sokken zijn gemaakt van duurzame synthetische materialen.