Ik ben dankbaar dat de twee een beetje beter naast elkaar kunnen bestaan ??dan een paar maanden geleden. Ik werd gisteren duizelig van opwinding omdat ik al mijn favoriete vrouwen op dezelfde plek had, en ik ging naar de sportschool om wat van de angst om het * perfecte * feest te geven weg te branden. Ik rende mijn hart uit op de loopband en verliet endorfine verspild en gelukkig en zweterig. Maar toen, weer alleen in mijn appartement, voelde ik me zo alleen in Nike Air Max 270 React Femme de wereld. Ik dacht aan de tijd dat mijn moeder drie jaar geleden naar mijn koekjesruil was gekomen, en de andere keren had ik haar gebeld om haar enthousiast te vertellen over hoe goed het was om gastvrouw te spelen, trots op haar dat ze me leerde entertainen en mijn thuis (of favoriete sportschool, Adidas Zx Flux Mujer hetzelfde) voor de mensen van wie ik hield.
Het pad: net ten noorden van de stad en toegankelijk zonder een auto. De Skyline Trail Loop vaart rond de Noord-, Midden- en Zuid-stuwmeren van Winchester, MA. Het pad is gevarieerd met delen van een enkel spoor, enkele rotsachtige beklimmingen en afdalingen, en plekken waar het verbreedt tot een vuurweg op kruispunten met andere paden. Er zijn geweldige plekken om een ??zonsopgang of zonsondergang te vangen op enkele van de hoogtepunten in de loop, en Wright's Tower biedt een uitzicht op de skyline van Boston vanuit het North Reservoir. Soms denk ik dat dit pad wreed kan zijn in secties - het maakt je een technische klim alleen maar om je praktisch terug te nemen naar waar je net bent begonnen. Maar als je een echte stadsbewoner bent zonder toegang tot een voertuig, is dit een geweldige Nike Air Max 270 Herren lus om te lopen voor een technische training en een verhoging!
Brews in de buurt: een korte rit van 10 minuten brengt u naar een van mijn favoriete brouwerijen in de stad - Night Shift Brewing. Als het druk is, kan parkeren moeilijk zijn, maar de bieren zijn de moeite waard! De ruimte is groot en open met veel zitplaatsen, roterende foodtrucks buiten om die honger na de vlucht te stillen, en een zitgedeelte buiten om af te koelen met je pint en te genieten van de zon.
Hoewel ik de dag verdrietig begon, groeide mijn koude kleine hart een paar maten en voelde warm, gezellig en geliefd in mijn appartement met het, eh, brullende vuur en vrienden uit verschillende lagen van het leven allemaal verzameld op één plek om de vakantie te vieren en te eten en drink een beetje te veel.
Net voordat mijn moeder stierf, vertelde mijn Nike Air Max 2017 Hombre lieve vriend Shannon me dat mijn vrienden me zouden helpen weer samen te komen nadat ze uit elkaar waren gevallen, en gisteren heb ik dat heerlijk geproefd. Ik ben trots op mezelf dat ik het feest nog steeds houd, maar ik ben ook trots op mezelf omdat ik niet weet waar ik emotioneel zou zijn en het ver terug zou schalen en veel minder mensen zou uitnodigen dan voorheen.
Hoewel Battle Road Trail een relatief vlak pad is, meestal op een overvolle grindweg, is dit er een die je niet mag missen! Langs het pad zul je merken dat je het pad volgt dat Paul Revere nam tijdens zijn Midnight Ride, evenals zijn opnamesite. Je komt ook langs de locaties van verschillende schermutselingen tussen de Britse troepen en de koloniale militie. Als je naar het park gaat voor een vroege ochtendrennen, kom je misschien alleen op dit pad, waardoor het Nike Air Max 270 Mens een griezelige maar toch sto?cijnse sfeer krijgt.
Koffie in de buurt: op slechts 1,5 km van het park, in het hart van het historische centrum van Concord, ligt de koffieshop Haute. Allemaal huisgemaakt, van nul gebakken goederen en overgieten met hete koffie, deze plek is een toevluchtsoord voor fietsers, bewoners en degenen die genieten van een geweldig kopje Joe.