De cursus is een beetje heuvelachtig - veel rollers, maar Manhattan Beach is behoorlijk heuvelachtig, dus te verwachten. Ik hou echter van de cursus. Nike Air Max 97 Mujer Het loopt meestal op Ardmore en Valley, een Greenway misschien ongeveer een mijl ten oosten van het strand. Ik herinner me dat ik vorig jaar de eerste helft met mijn vriend Jen had gelopen en haar voor me had laten gaan zodra we de top van die helling op mijl 3 Nike Air Max Command Damen hadden bereikt, en ik stierf. Deze keer liepen Meggie en ik over alle heuvels en daar was ik echt trots op. We liepen misschien twee of drie keer, maar niet langer dan 15-30 seconden, en daarna begon het rennen nooit moeilijk te voelen (wat niet altijd het geval is nadat we weer begonnen zijn met lopen!)
Hoewel ik nu bijna dagelijks naar het strand ga! ish, met de pier in zicht. Mijn therapeut is bicoastal, en wanneer ze in de stad is, doen we onze sessies op de pier, dus het is nu een speciale en helende plek voor mij.
Het strand is leuk om op te lopen, omdat het op het strand is, natuurlijk, maar het is leuk om naar alle prachtige huizen daar te kijken. Vorig jaar herinner ik me dat meer mensen ons aanmoedigden, maar misschien waren Meggie en ik te diep in gesprek om me te herinneren. De Manhattan Beach 10K heeft zo'n geweldig gevoel Nike Air Max 2017 Damen als thuisstad en gisteren was het de 42e editie ervan, dus het is nu een geoliede machine. We eindigden in 1:04:17, wat slechts 10 seconden langzamer was dan vorig jaar! (Tempo 10:20) Jaren geleden had ik dat zo traag voor mezelf gevonden, maar gisteren was ik er zo blij mee. Ik voelde me de hele tijd heel sterk en ik heb me in lange tijd niet sterk gevoeld, dus ik was zo #verkoper verkwist. Er was daarna een kleine expo en ik kreeg deze echt goede Koia-eiwitdrank met amandelmelk. Ik ben meestal geen eiwitdrinker, maar dit raakte de plek. Het is allemaal plantaardig eiwit, wat ik leuk vind omdat ik allergisch ben voor wei. (Voer hier geen wei-grap in :))
Races zijn als raamstijlen, zaken vooraan en feest achteraan! Achterzijde van de packers zijn er voor de lol. Snelheid is geen zorg voor ons. U zult ons eerder zien glimlachen Nike Air Max 270 Mujer en plezier hebben. Ze zullen meer tijd doorbrengen op de hulpposten en met de vrijwilligers praten. Sommige hulpposten kunnen zelfs alcohol verstrekken. Het is bekend dat ik 15-20 minuten op deze hulpposten verblijf om kleine monsters te hebben en met de vrijwilligers te praten. Rennen is leuker als je ontspannen bent, toch? BOPers zijn meestal socialer omdat ze geen haast hebben en meer vrienden maken. Er is een sterk gevoel van kameraadschap bij deze groep. BOP is tegelijkertijd luchtig en korrelig. Er zijn mensen die gewoon voor een goede tijd op pad zijn en mensen die zichzelf breken om de finish te halen, en we ondersteunen elkaar tot het einde. Er gaat niets boven de geest van de BOP.