Ik was nieuwsgierig om te zien hoe mijn geest de onveranderlijke hoogtepunten en dieptepunten, de race-afstand, het negatieve gebabbel zou doorkruisen wanneer het ontstond. Er waren absoluut Adidas Superstar Femme hoogtepunten en dieptepunten. De eerste 17 mijl vlogen voorbij en ik voelde me geweldig rennen, snel tijd door hulpposten maken, sommige mensen op de afdalingen passeren. Er is iets gebeurd tussen mijl 18 en 23 dat ik niet helemaal heb vastgesteld, maar ik begon langzamer te gaan lopen en meer te lopen. Toen ik bij mijl 23 bij het Long Way Mountainside hulppost aankwam, was ik nog steeds ongeveer een uur voor op cut-off, maar ik voelde me nogal ontmoedigd om te weten dat ik niet eens halverwege was en de race was al moeilijk tussenin mijn oren. Ik ging zitten om een ??schoen uit te doen en wat modder te halen en mijn sok los te maken (zoveel kreekovergangen!) Toen de loper naast me aanmoedigde dat we voldoende tijd hadden en we gewoon moesten blijven bewegen. Oké, laten we doorgaan. Ik pakte mijn voorraad en ging de berg op, de berg op. Ik was nieuwsgierig om nieuwe mensen te ontmoeten en voerde gesprekken met Oscar uit Costa Nike Roshe Run Damen Rica, Kate, Mike en vele anderen. Die gesprekken hielpen zeker de kilometers voorbij. Ik was nieuwsgierig of mijn jaarlange training me goed genoeg had voorbereid om te eindigen. Ik zou zeggen dat ik redelijk goed voorbereid was, hoewel ik denk dat ik mijn conditie zou kunnen verbeteren om me door te laten gaan om te kunnen blijven rennen wanneer ik zin had en toegaf aan vele kilometers wandelen.
Ik woon met een echtgenoot die het ultieme voorbeeld is van een persoon die eraan vasthoudt. Eric is in staat om een ??uitdagende taak, fysiek of mentaal, te initi?ren en zich eraan te houden tot de voltooiing ervan. Ik daarentegen, word gemakkelijk afgeleid, stuiterend van de ene taak naar de andere. Hoewel ik weet dat je echt en echt maar één ding tegelijk kunt doen, vind ik het heel gemakkelijk om alle dingen te bedenken die ik moet doen Adidas Superstar Mujer terwijl ik iets anders aan het doen ben. Een race van 50 mijl scherpt zeker je focus en dwingt je om je aan de taak te houden. Ik had meer dan 11 uur om mezelf eraan te herinneren mijn aandacht Nike Air Pegasus 83 Womens terug te brengen naar het heden, terug naar de herfstbladeren, de kille wind, de vrolijke gesprekken van de twee twintig twintig jaar oude meiden die graag achter me aan kwamen, het gevoel van mijn natte voeten terwijl ik een andere kreek overstak, de verrassing om te zien hoe het was om naar een hulppost te rennen in plaats van daar gewoon op Eric te wachten. Ik ben blij te kunnen zeggen dat ik het Nike Air Vapormax Damen heb gedaan. Ik hield me aan mijn taak! Toen mijn aandacht wankelde, bracht ik mezelf terug naar het heden en bleef ik een voet voor de andere zetten.
Net toen alles bij elkaar kwam - mijn houding was positief, mijn trainingssessies gingen goed - lijkt ik mijn eerste hindernis te zijn tegengekomen. Nike Cortez Womens Mijn linkervoet doet pijn.
Mijn linkervoet is altijd de lastigste van de twee geweest en zou vaak een beetje knabbelen als ik probeerde met gekruiste benen te zitten. Sinds mijn 3,5-mijl run op zondag was het lastiger dan normaal. Het voelde goed tijdens de run, maar begon daarna een beetje te spelen. Het kwam tot het punt dat ik tijdens het winkelen in Sainsbury's post-run niet al mijn gewicht op mijn linkervoet kon plaatsen in bepaalde posities.
Sindsdien is het een beetje gekalmeerd, maar de pijn is er nog steeds. Ik heb het vooral ge?soleerd wanneer ik mijn voet linksom draai, waarvan ik zeker weet dat ik dat niet zo vaak hoef te doen, dus misschien is het niet zozeer een probleem?