Vertel het je vrienden, vertel het je familie, vertel het je collega's - vertel iedereen dat je van plan bent een marathon te lopen. Als je het hardop zegt, zul je je er meer aan vasthouden en krijg je misschien de nodige aanmoediging.
Noteer na elke run in een Nike Air Pegasus 83 Womens dagboek hoe ver of hoe lang je hebt gerend en hoe je je voelde. In plaats van je te concentreren op het doel dat voor je ligt, kijk je hier regelmatig op terug om te zien hoe je je verbetert en hoe ver je bent gekomen.
Voor je eerste run ga je gewoon Nike Air Max 270 Mens op pad waar je je ook comfortabel in voelt. Sommige oude sneakers, een legging en een flodderig t-shirt werken de eerste paar keer prima. Door het park slenteren in een paar trainers die je hebt gehad sinds school zullen je voeten op lange termijn niet goed doen Dus als je klaar bent, ga je naar een hardloopwinkel en zorg je voor een paar hardloopschoenen.
Van mensen die het hilarische "Rennen, Bos, Rennen" op straat roepen tot mensen die zeggen dat rennen slecht voor je is, negeer de negativiteit. Ga erboven staan ??en weet dat je meer geweldig bent dan zij, omdat je een hardloper bent. Nike Air Max 97 Womens Het is veel gemakkelijker om opmerkingen te negeren als je onderweg bent, als je ...
Je hoeft niet met ze mee te rennen, maar het vinden van iemand anders die rent en die je kan vertellen hoe het gaat met hardlopen helpt je te motiveren en op koers Nike Air Presto Womens te houden. Als je in Finsbury Park, Tottenham of Hampstead Heath bent, kun je lid worden van een van mijn 0-5k hardloopgroepen.
Een ding dat ik zo leuk vind aan Nike is hoe ze 'die rennerstijl krijgen'. Dat spul ziet er altijd zo verdomd leuk uit. Het kan mijn ontwerp / marketing achtergrond zijn, maar ik graaf gewoon hun spullen. De bewegwijzering op de expo, op de baan, in de winkel staat op punt en het is een echte show. Geniet ervan, geniet van het weekend en heb gewoon plezier. Het is een viering van hardlopen en een viering van vrouwen.
Het is een raceweekend voor Rock'n Roll Adidas Superstar Hombre Roll Angeles en mijn laatste race van het jaar als Captain voor Team Chocolate Milk ... dus we moeten iets GEWELDIG doen, toch?
Laten we gelijk hebben aan de gekte. Op zondag zijn er twee races: de RnRLA Halve Marathon en de RnRLA 5K. Beide zijn om 07.00 uur en beginnen en eindigen nabij het Staples Center…. en ik zal BEIDE draaien.
Als beide races om 7 uur beginnen, dan moet ik rennen en de 5K afmaken en de startlijn bereiken terwijl ze nog steeds koralen voor de helft vrijgeven. De finish is een paar blokken van de startlijn, dus ik moet de 5K zo snel mogelijk rennen, mijn medaille pakken en proberen terug te keren naar de start en dan de halve marathon lopen.
Ik heb met Team Chocolate Milk afgesproken om mijn halve marathon-schoenlabel en wat spullen voor de overgang vast te houden. Omdat ik de 5K zo snel mogelijk moet rennen, Nike Air Presto Femme loop ik in een singlet en wat lichtere schoenen. Als ik klaar ben, ga ik over op een shirt en mijn halve marathonschoenen. Dat laatste deel is belangrijk omdat ik voor elke race 2 afzonderlijke timingchips moet gebruiken. Het wisselen van schoenen is een snelle manier om ervoor te zorgen dat ik de juiste tag voor de juiste race heb.