De angst om te verdwalen in een situatie zonder Adidas Zx 750 Damen koersmarkeringen om je op koers te houden, kan intimiderend zijn. In een zelfondersteund avontuur is het aan ons om gevonden te blijven. Vaak is het nuttig om bij het verkennen van een nieuw pad het gezegde te volgen: "Ga langzaam om snel te gaan." Het is een paar extra seconden waard om te bevestigen dat je nog steeds op koers bent wanneer sociale paden de hoofdroute kruisen. Veel verkeerde bochten zijn gewoon het gevolg van te snel bewegen om op te letten.
Het is onvermijdelijk dat je op een gegeven moment uit koers raakt. Routes verdwijnen, kruispunten zijn gemakkelijk te missen, kaarten zijn verouderd en borden vallen naar beneden. Ik merkte dat ik deze zomer eenmaal verloren was. Ik had een kaart gevolgd die ik online had gevonden van mijn beoogde route, en op basis van de kaart leek mijn route kilometers lang aan een bosweg te Nike Air Max Thea Womens blijven. Dus bleef ik op de weg, en terwijl ik gestaag omhoog en weg van de vallei klom, wist ik dat ik er in had moeten zijn, werd het duidelijk dat er iets mis was. Ik had het warm en had weinig water en mijn dag verliep Nike Air Zoom Pegasus 32 Damen niet zoals gepland.
Op dergelijke momenten is paniek een aantrekkelijke optie. Helaas helpt paniek echter zelden om weer op koers te komen. Er zijn verschillende opties in situaties zoals deze. Allereerst, hoewel de gedachte om mijn lus in een lange, hete heen en weer loop te veranderen door mijn koers naar mijn auto om te keren geen aantrekkingskracht had, wist ik dat ik mijn stappen kon herhalen als dit absoluut noodzakelijk was. Zolang dat een optie is, heb je als het ware een zekere route het bos uit. Een andere stap om weer gevonden te worden lijkt vanzelfsprekend: stop en bestudeer je kaart. Gaan zitten, op adem komen en echt naar je kaart kijken, zal waarschijnlijk onthullen waar je fout bent gegaan. Op deze specifieke dag was ik gevallen voor de neiging om te zien wat ik op mijn kaart wilde zien. Bij nadere inspectie Nike Air Max 95 Dames bleek dat, hoewel het moeilijk te onderscheiden was op basis van de kleuren van de kaart, ik een afslag had gemist. Van belang is de waarde van een papieren kaart van het bredere gebied. Zelfs wanneer u een kaart gebruikt die op een telefoon is gedownload en de behoefte aan mobiele service is ge?limineerd, beperkt de schermgrootte hoeveel van het bredere gebied zichtbaar is. Maar als ik off-route ben gegaan, heb ik een kaart nodig die een breder beeld van de omgeving laat zien. Om weer op het goede spoor te komen, had ik ook terug kunnen gaan naar het laatste punt waarvan ik zeker wist dat ik op de goede weg was. Nogmaals, het opgeven van zuurverdiende mijlen kan demoraliserend zijn. Maar soms is de realiteit van het vinden van onze weg op een nieuwe plek een extra paar mijlen en extra tijd lopen.
Eindelijk, wanneer mogelijk, is Nike Air Max Thea Damen het prima om hulp te vragen. Dit kan lastig zijn, omdat het onthullen van jezelf als verloren (vooral als je in paniek of bang lijkt) je in een kwetsbare positie kan brengen voor iemand met dubieuze bedoelingen. Dus ga met je buik. Maar als je een andere trailgebruiker tegenkomt terwijl je niet zeker weet waar je bent en je je op je gemak voelt om de vreemdeling om hulp te vragen, haal diep adem en stel een specifieke vraag. “Ben je uit XYZ Lake gekomen? Dat is waar ik naartoe ga, maar ik weet niet zeker of ik op de goede weg ben. "Of" Heb je de kruising met ABC Trail gezien? Ik denk dat ik het nu al had moeten zien, maar weet niet zeker of ik ver genoeg ben gegaan. ”Vergelijk kaarten met de andere trailgebruiker om te zien of er updates zijn die niet door jou worden weergegeven.