Blijf bij wat heeft gewerkt Nike Air Max 90 Femme voor training. Als je alleen Gatorade dronk, blijf dan bij Gatorade. Als je alleen Nuun dronk, blijf dan bij Nuun. Niet alle elektrolytdranken zijn gelijk gemaakt en uw maag verdraagt ??misschien niet iets nieuws. Kijk op de racewebsite en kijk wat de hulpposten bieden. Altijd veilig om zelf mee te nemen of aan water Nike Air Max 90 Mens te blijven.
Brandstof: nogmaals, blijf bij wat je tijdens de training hebt gebruikt. Zoals je kunt zien, is racedag het land van NIETS NIEUW.
Kleding: kun je raden? Dat klopt, precies wat je tijdens de training hebt gebruikt. Geen nieuwe shirts, shorts, tops, sokken, schoenen of iets anders. Dit omvat het race-shirt dat ze je geven op de Expo. DRAAG DIT SHIRT NIET TIJDENS HET RAS = eerste teken van een groentje. Alles wat je op de racedag draagt, moet minstens 15 mijl op de weg zijn getest, en dat is een vrij laag aantal.
Daar heb je het. Sommige dingen te verwachten op de racedag. Dit bericht was voor degenen die hun eerste marathon wilden lopen, maar de lijst werkt ook voor degenen die hun 10e lopen. Het grappige is dat niet alle rassen hetzelfde zijn. Je eerste kan geweldig gaan en ik hoop van wel. De mijne niet. Maar ik Nike Air Max 90 Uomo ben klaar en ik kijk terug op alles wat ik overwon, fysiek en mentaal en het heeft me zoveel geleerd. Ik ben nog steeds aan het leren en zoals de meeste dingen is hardlopen een constante evolutie. Net wanneer je denkt alles te weten, zal een race je op je kont slaan ... het enige wat je kunt doen is ervan leren en blijven rennen.
Blimey, waar is 2011 gebleven? Misschien is het omdat ik zo snel rende dat het allemaal als een waas lijkt. Terwijl je de laatste kalkoen wegspoelt en velen van jullie beginnen na te denken over trainingsplannen voor een voorjaarsmarathon, sta me dan toe een beetje zelfingenomen te zijn en na te denken over wat ik de afgelopen 12 maanden heb gedaan. Het grote ding om op te merken is dat ik precies geen van de dingen heb bereikt die op mijn lopende doelen voor 2011 stonden. Ga me! Ze waren allemaal haalbaar, Adidas Zx 700 Womens allemaal realistisch, maar het gebeurde niet. Maar er zijn veel goede dingen gebeurd in 2011 die niet op de lijst stonden met doelen die moesten worden aangevinkt. In september werd ik genomineerd voor een Blog award door Cosmopolitan magazine. Wie had dat kunnen zien aankomen? En halverwege het jaar besloot ik mijn leven op zijn kop te zetten en vier maanden te reizen en de andere kant van de wereld te rennen.
Laten we de takenlijst van vorig jaar afbreken en kijken wat we kunnen leren ...
1) Loop mijn tweede marathon - sub 4 uur - Ik heb mijn tweede marathon gelopen, maar ben niet sub-4 gegaan. Er zijn genoeg redenen waarom dit hier niet is gebeurd. Ik vind dat prima, het zal uiteindelijk gebeuren. 2) Sub 50 minuten 10k PB - Ken je de gelijkenis over de man die tot God bidt om de loterij te winnen, maar hij koopt nooit Adidas Superstar Donna een kaartje? Nou, het is moeilijk om een ??10K PB te krijgen als je niet aan races meedoet. Ik heb er vertrouwen in dat als ik een 10K had gereden, ik minder dan 50 minuten zou zijn geweest - dat is omdat mijn statistieken me dat vertelden, niet omdat ik had gebeden of zoiets. 3) Sub 1.55 halve marathon PB - nogmaals, dit is niet gebeurd. De enige halve marathon die ik deed was 4 weken na mijn marathon en twee dagen nadat ik verkouden was. Niet de beste tijd om dit te bereiken. Ik heb wel een helft van 1,55 in training gedaan, maar het is niet gecontroleerd en telt dus niet.
4) Voltooi Janathon - loop elke dag in januari - eh, ja ik ben Ron Hill niet. Wat kan ik zeggen, het was koud.
5) 1000 mijl gereden in 2011 - terwijl ik dit bericht schrijf in november, weet ik niet hoe dicht ik bij de mijl van 1000 mijl ben gekomen, maar Nike Air Max 97 Womens ik weet dat het niet zal gebeuren. Het is een grappig oud ding, de betekenis die we aan bepaalde cijfers hechten: sub-4, 1000 mijl, 50 minuten. 30 seconden op de verkeerde manier kan voelen als mislukken - maar wat is 30 seconden? Maar toch is het achtervolgen van een getal een goede motivator. Misschien breek ik volgend Nike Air Pegasus 83 Dames jaar met de hardlooptraditie en fotografeer ik voor een subtijd van 23.21 5k.
Wat dit alles me echter heeft laten zien, is dat het goed is om doelen te hebben, maar als je je te veel op hen richt, begin je de goede dingen die je doet niet op te merken. Ik moet ook meer races doen. Ik heb zes races gedaan in 2011, waaronder alles van een race van 1,5 km tot een marathon (hoewel aanzienlijk geen 10K). Het is dus tijd om het chequeboek uit te halen (bestaan ??ze nog meer) en meer te racen.