Bijna al mijn trainingen omvatten dat ik daarna 'iets' doe. Wanneer ik mijn vroege ochtendtrainingen www.simadelpulpo.es in de stad doe, blijf ik meestal nog een paar uur hangen om willekeurige boodschappen te doen of met vrienden af ??te spreken. Na een reis naar Adidas Zx Flux Mujer de sportschool ga ik meestal naar de plaatselijke koffiespot en spring ik op sociale media voordat ik naar huis ga. Klinkt bekend?
Het laatste wat ik wil doen is ergens gaan zitten dat stinkt en "me vies voelt." Ik breng meestal een verandering van kleding mee, maar soms is dat gewoon niet genoeg en is er nog steeds dat gevoel van zweetresten achtergelaten. In het verleden heb ik gesproken over manieren om onderweg weg te vagen, maar vandaag wil ik een product met u delen dat ik in het verleden heb gebruikt en opnieuw wilde vermelden: ShowerPill.
Het is een individueel verpakt atletisch lichaamsdoekje dat met je mee kan reizen zonder te veel ruimte in te nemen - of gemakkelijk in je auto, sporttas of locker achterlaat. Het is superhandig als u op zoek bent naar een gemakkelijke manier om na de training te vegen - het droogt snel en laat geen zeepachtige of plakkerige resten Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen achter op uw huid.
1) Het zal opwarmen. Zowel nadat u instapt als van week tot week. Twee weken geleden zwom ik in Hampstead Heath dames vijver. Op zondag deed ik de Capital Tri 750m Splash. Het water was 2 ° C warmer en hoewel dat misschien niet als een groot verschil klinkt, leek het warmer. Of ik was minder een watje. Ik heb nu vele malen gezwommen in Stoke Newington Reservoir en ik weet dat tegen de tijd dat ik bij de eerste boei kom, ik het niet meer koud zal hebben. En dat gebeurde zondag.
2) Als u een bril vindt waar u van houdt, laat ze dan nooit meer los. Mijn huidige paar is geweldig. Maar gebruikersfout betekende dat ze een paar honderd meter in het water begonnen te lekken. Dus zwom ik een tijdje met één oog totdat ik mijn moment greep en ze leegmaakte. Helaas betekende een andere gebruikersfout dat ik ze te strak op mijn gezicht drukte en voor de rest van de race Nike Air Max Command Mujer voelde het alsof mijn oogbol uit mijn schedel werd gezogen.
3) Buiten zwemmen is beter met vrienden. Ik praatte in het begin met Laura en Alex - we maakten ons vooral allemaal zorgen over hoe koud het zou zijn en hoe langzaam we zouden zijn. Een van ons ging de 750m-race winnen. Ik was het niet.
4) Denk aan één ding tegelijk. Het is een ingewikkeld zakelijk zwemmen. Ik probeer er in stukjes over na te denken. De eerste 100 meter dacht ik erover om mijn ademhaling te ontspannen en te vertragen. Toen waren het mijn handen - het water speren zoals coach Chris me had opgedragen. Voor de tweede helft dacht ik eraan mijn handen sneller te bewegen. Misschien had ik hier eerder over moeten nadenken, maar er waren te veel andere dingen aan de hand in mijn hoofd. Leuk vinden…
5) Zingen en tellen. Er is niet veel anders te gaan. Zingen of tellen (één, twee, drie, ademen) zal je helpen om te kalmeren en je ademhaling onder controle te krijgen www.lacloseriedessaveurs.fr in het eerste deel. En het kan je helpen een beetje zen te worden als je een lange weg zwemt, en je te vermaken als je je verveelt. Ga voorbereid met liedjes. Een vrouw in de kleedkamer zei dat ze naar de Bradley Wiggins-aflevering van Desert Island Disks had geluisterd en slechts één regel van een Oasis-nummer had dat ze niet helemaal kende.
zwemmers
6) Iedereen denkt dat ze langzamer zijn dan ze zijn. In de kleedkamer hadden de 3000 meter zwemmers tegen elkaar gezegd hoe ze werden ingehaald door ‘alle 750 meter zwemmers die sprinten’. Even voordat ik had gezegd dat ik was ingehaald door ‘alle 3000m zwemmers die het laatste stukje sprinten.’ Gaat iedereen ervan uit dat iedereen sneller is. Sommige mensen zwemmen sneller dan anderen. Maak je geen zorgen. Omdat…
7) Het is prima om je tijd te nemen. Ik wilde de 750 meter sneller zwemmen dan ik dezelfde afstand in het zwembad had afgelegd tijdens de zwembadtriatlon van de vorige week. Maar toen ik in het water kwam, wilde ik alleen maar warm worden en rondkomen. Ik eindigde mijn Nike Internationalist Homme schoot met een goed gevoel en alsof ik er nog een kon doen. Ik had een leuke eerste duik terug. het was een paar minuten sneller dan het zwembad tri, en in de zomer zal ik waarschijnlijk nog sneller gaan. Maar zolang ik niet achteruit ga zwemmen, ben ik niet zo druk over hoe lang het nu duurt. omdat ik nu in meren zwem,