Toen ik naar de klok keek die naar mijn laatste seconden tikte tijdens mijn derde en laatste kans om me te registreren voor Seawheeze 2017, zakte Adidas Superstar Mujerhet eindelijk in: ik ga het niet halen. Ik zat daar verbluft. Verslagen. Ik keek terug naar wat er de afgelopen 20 minuten was gebeurd, ik had het goed gedaan. Dat is mijn naam. Dat IS mijn creditcard. Dat IS het juiste adres. Ik had erbij moeten zijn. Wat ging er mis?
Voor degenen onder u die onbekend zijn, is Seawheeze een Yoga-Run-Party-Festival dat plaatsvindt in Vancouver en wordt opgezet door Lululemon. Het is waanzinnig populair binnen de Lulu-gemeenschap en de race is de afgelopen jaren belachelijk snel uitverkocht. Als je hoort dat andere races in Nike Air Max 270 Mujer dagen of zelfs in uren uitverkocht zijn, is dat een LEVENSDUUR als het gaat om de registratie van Seawheeze. Het was woensdagochtend in 20 minuten vrijwel uitverkocht, de meeste "hold" -spots waren daarvoor al bezet en het race-terrein was "officieel" rond 10.30 uur uitverkocht, maar de meesten van ons hadden al ontdekt of ze "in" waren 'Voordat dat gebeurde.
Ik dacht terug aan hoe ik vooraf de juiste stappen had gezet: minuten voor 10 uur waren mijn alarmen afgegaan als herinnering om me klaar te maken. Ik had contact opgenomen met eerdere registranten voor tips over hoe klaar te zijn, hoe snel ik moest zijn en hoe ik voorbereid moest zijn op wat het moment van alle momenten zou worden. Ik wist dat ik 2016 niet zou halen met mijn tweede kind dat in september uitkomt, dus ik was all-in voor 2017 en had vooraf goedkeuring van Wifey om bij te wonen (waarheid).
Nadat ik een aantal Nike Internationalist Heren keren opgefrist was, verscheen eerst het kleine groene knopje met de tekst REGISTER op mijn telefoon - ik had zowel mijn telefoon als mijn laptop gereed voor gebruik. Een paar seconden daarna was de desktop klaar en ook daar sloeg ik op registreren. Ik had nu twee plaatsen die in de wacht stonden klaar om in te loggen.
Ik begon eerst de informatie op de telefoon in te vullen, omdat het de eerste was om te gaan. Ik klok laat me weten dat ik 7ish minuten had om het voor elkaar te krijgen. Dat ingevuld. Vink dat vakje aan. Typ de CC. Kies mijn korte broekmaat. Verzenden. Die kleine grijze cirkel begon te verdwijnen en ik had zoiets van "ja, ik doe mee".
Een paar dagen voor de marathon van Edinburgh fietste ik mee om mijn hardlopers te ontmoeten en viel er een veer uit de lucht. Het dreef voor me neer als die scène in Forest Gump en ik dacht bij mezelf: "Het is een teken!"
Toen dacht ik: "Ik zou het moeten vangen en een wens Nike Air Max Thea Mujer doen, of zijn dat vallende bladeren?" Ik was te laat om mijn hand uit te reiken, maar terwijl mijn fiets naar voren rolde, bewoog ik me in het pad van de veer en het greep op mijn jas. Het leek erop dat deze veer geen nee nam als antwoord.
Ik pakte het uit mijn jas, deed een wens en blies het de lucht in terwijl ik verder fietste. “Wacht even, zijn dat wimpers die je wenst en blaast? Moest ik het houden? Maar het kan duivenvlooien hebben. '
Dit alles gebeurde in enkele seconden. En toen was mijn volgende gedachte:
Ik geloof in het maken van wensen. Ik geloof dat ze een geweldig doel dienen om ons duidelijk te maken wat we op dit moment echt willen. Je hebt één wens, wat verlang je boven alle andere dingen? Het is een manier om na te denken over wat belangrijk is.
Maar je krijgt niet wat je wilt door magie. Je moet ervoor werken. Een duivenveer zal me niet helpen mijn doel in een race te bereiken, elke week opduiken door training en het doen van de mijl zal.
Wanneer ik op een veer of een blad of een wimper of een Asics Gel Lyte 5 Womens vallende ster wens, wens ik meestal dingen die buiten mijn controle liggen: voor een vriend of familielid die ziek is, voor goed weer, voor een veilige vlucht. Omdat ik niets kan doen om die dingen te veranderen.
Voor dingen die ik wil die aan mij te danken zijn, is de enige manier om ze te krijgen, de moeite te nemen en ernaar toe te werken. Geen enkele wens alleen zal je rond een marathon brengen, Nike Air Max Tn Damen of een nieuwe baan of een nieuw huis, of wat het ook is dat je wilt. Dit zijn dingen om naar toe te werken. Wensen kan je laten zien wat belangrijk voor je is, maar het is aan jou om het te gaan halen.
Ik wou dat ik een boek kon schrijven, ik wou dat ik een marathon kon lopen. Geen van deze dingen gebeurde door magie. Op een dag moest ik beslissen om te beginnen met schrijven en te gaan rennen. Vele dagen later, na veel hard werken, kwamen mijn wensen uit.
Adidas Nmd Femme Dus de volgende keer dat je merkt dat je iets wenst, vraag jezelf dan dit af: wat kan ik vandaag doen om me te helpen werken aan dit ding dat ik heb gewenst? En ga het dan doen.