Als u eenmaal bekend bent met dit nieuwe traject en de techniek heeft geperfectioneerd, is het de moeite waard om de verschillende manieren te overwegen waarop Nike Air Max Command Herren we het traject naar de mediale en laterale hamstrings kunnen voorspannen, afhankelijk van de structuren waarop we ons specifiek willen richten. In de onderstaande video laat ik zien hoe eenvoudige heuprotatie 'de rek kan verplaatsen' ...
Probeer deze variaties van een hamstring-stretch eens en voel hoe je delen van deze belangrijke loopspieren kunt raken die je misschien eerder niet kon bereiken!
Deze gecombineerde focus op de juiste techniek en het uitrekken van meerdere vlakken is een belangrijk onderdeel van onze populaire cursus Online Running Technique (klik voor een beperkte korting van 50%). Het verbaast me altijd hoeveel slechte gewoonten we als hardlopers oppikken. De gebrekkige manieren waarop we soms proberen uit te rekken, is hier een goed voorbeeld van!
Tijdens mijn 15 jaar racen in de triatlonsport zocht ik naar die paar gouden hulpmiddelen waarmee ik mijn trainingstijd kon maximaliseren en de race-resultaten kon bereiken die ik voor ogen had. Bovenaan die lijst stond hartslagtraining. Het was en is nog steeds het meest krachtige hulpmiddel dat een duursporter kan gebruiken om de intensiteitsniveaus van trainingen Nike Air Max 270 Femme in te stellen op een manier die atletische prestaties op de lange termijn mogelijk maakt. Ja, er zijn andere opties zoals lactaattesten, vermogen en tempo, maar al deze hebben bepaalde tekortkomingen waardoor ze minder universeel toepasbaar zijn dan de hartslag.
In onze sport zijn er drie belangrijke fitnessgebieden die u gaat ontwikkelen. Dit zijn snelheid, kracht en uithoudingsvermogen. Kracht is vrij eenvoudig om te doen. Twee dagen per week in de sportschool gericht op een algeheel lichaamsversterkend programma is wat het lukt. Meer tijd voor een triatleet geeft meestal minder rendement op elke extra krachttraining. Deze twee belangrijke dagen geven je de kracht in je races om een ??hoog vermogen op de fiets te pushen, te versnellen wanneer dat nodig is tijdens het hardlopen en om een ??hoge snelheid in het water te behouden.
De Adidas Zx Flux Damen volgende zijn de gerichte trainingen die u ruwe snelheid zullen geven. Dit is misschien wel het meest bekende onderdeel van iemands training. Dit zijn uw interval- of snelheidssessies waarbij u zich op een bepaald punt in elk van deze sleutelsessies concentreert op het naderen van een maximale output of uw topsnelheid. Maar nogmaals, het ontwikkelen van snelheid op zichzelf is een vrij eenvoudig proces. Het vereist alleen dat de pijnsensoren in neutraal worden gezet en er korte tijd voor gaan. Een totaal van 15-20 minuten per week in elke sport van hoge intensiteitswerk volstaat.
Nu voor het moeilijkere deel ... het uithoudingsvermogen. Hier wordt hartslagtraining koning. Uithoudingsvermogen is HET belangrijkste onderdeel van de fitness van een triatleet. Waarom is het moeilijk om te ontwikkelen? Simpel gezegd, het is een Adidas Nmd Damen uitdaging, omdat het meestal betekent dat een atleet dingen moet vertragen van hun normale groepstraintempo om hun aerobe motor effectief te ontwikkelen en wordt geleid door wat er aan de hand is met uw hartslag in plaats van uw wil aan de kampioen van de dagelijkse trainingssessies met uw trainingspartners! Het betekent zwemmen, fietsen en rennen met het ego aan de deur gecontroleerd. Maar voor diegene die voldoende is om dat te doen, zal, zodra de aerobe motor is gebouwd, het speedwork een diepgaand positief effect op hun conditie hebben en een langdurige verbetering van de prestaties mogelijk maken dan voor degenen die elk jaar wegschieten van de eerste trainingsdag .