Als je niet bent geabonneerd op mijn blog, zorg er dan voor dat! Er is een link naar links om aan te melden (mobiele gebruikers moeten naar beneden scrollen)
Uw e-mailadres wordt niet verkocht of gedistribueerd aan andere gebruikers en wordt alleen gebruikt om alle abonnees op de hoogte te brengen van nieuwe berichten of educatief materiaal.
Lopen met de juiste vorm is een goede zaak om te overwegen als een beginner. Op deze Nike Air Max 270 Damen manier begin je met goede gewoonten en verklein je de kans op blessures.
Wanneer je begint te rennen, ren lang, kijk recht vooruit en open je schouders. Denk aan je kern, deze moet sterk en stabiel zijn terwijl je rent.
Je armen zullen het ritme instellen en moeten op 90 graden of minder worden ingesteld, ontspannen, en ze moeten reflexief naar voren komen. De knokkels van je hand moeten dicht bij je borstbeen zijn en de voet landt onder je hand. Zorg ervoor dat je handen ontspannen zijn en je romp iets naar voren, alsof je tegen de race aan leunt.
De knie?n moeten in lijn zijn met het midden van je voeten en de volle voet moet bij elke stap contact maken met de grond.
Ademen Ademhaling is een belangrijk onderdeel van je vorm omdat het een sleutelrol speelt in een succesvolle run. Juiste ademhaling kan je comfortabel, Nike Air Max 270 Womens blessurevrij houden en vermindert stress op je lichaam.
Goed ademen helpt je om tijdens je run Nike Air Max 270 Damen voldoende zuurstof naar je spieren te krijgen. Het is noodzakelijk om door uw mond te ademen. Als je ook door je neus wilt ademen, is dat prima zolang je voornamelijk via je mond ademt.
Het soort ademhaling dat je zou moeten doen is "buikademhaling", of ademhaling vanuit je middenrif.
Houd je voet in de gaten, omdat uitademen op dezelfde voet je in ritmische ademhaling kan brengen, wat de algehele stress op je lichaam vermindert terwijl je rent.
Ren in een gematigd tempo, wat betekent dat u in volledige zinnen moet kunnen spreken.
Gefeliciteerd met je eerste run! Wat ga je nu doen? Welke doelen heb je in gedachten? Uw lopende doelen (of andere doelen in het leven) moeten SMART zijn - wat specifiek, meetbaar, haalbaar, realistisch en Nike Air Zoom Pegasus 36 Donna tijdsgebonden betekent.
Het wordt niet duidelijker dan dit. De onderstaande video gebruikte Nike Air Max Motion Damen beeldvorming van een 3D CT-scanner om het schadelijke effect van een schoen met hoge hakken op de botstructuur van een voet aan te tonen. Het wordt heel duidelijk hoe de vervormende krachten van de schoen leiden tot bunion en hamerteenvervormingen. Dus wanneer een pati?nt vraagt: "wat kunt u doen voor mijn hamertenen?", Zou de vraag eigenlijk moeten zijn: "wat had ik moeten doen om mijn hamertenen te voorkomen?"