Je weet dat je koolhydraten nodig hebt om je spieren te voeden. Maar hoe weet je met welke koolhydraten je moet tanken? Het antwoord is simpel: ga ingewikkeld.
De Nike Air Max 2017 Mujer koolhydraten die in uw dagelijkse voeding terechtkomen, zijn er in twee belangrijke vormen: eenvoudig en complex. Eenvoudige koolhydraten worden snel omgezet in energie. Ze omvatten geraffineerde granen, pasta's en brood; toegevoegde suikers; en natuurlijke suikers, zoals honing of lactose. Complexe koolhydraten worden veel langzamer omgezet in energie en komen van licht bewerkte of hele voedselbronnen, zoals volle granen, fruit, groenten en bonen.
Als uw huidige dieet voornamelijk eenvoudige koolhydraten bevat, vooral als die koolhydraten afkomstig zijn van hoogcalorisch verwerkt Nike Air Max 90 Herren voedsel met verzadigd vet en toegevoegde suiker, remt u waarschijnlijk zowel uw gewichtsverlies als uw looppotentieel. Door deze bewerkte eenvoudige koolhydraten te upgraden naar complexe alternatieven voor hele voedingsmiddelen, verbruik je minder totale Nike Air Max Command Donna calorie?n, geniet je de hele dag van meer gelijkmatige energie en verminder je je dagelijkse inname van verzadigd vet.
Toen plannen jaren geleden werden aangekondigd voor een fietssnelweg door Londen, deed ik eerst een opgewonden kleine kreet en toen stelde ik me een uitdrukkelijke rijstrook voor fietsen voor door de lucht van de hoofdstad. Het leek zo ver in de toekomst dat deze plannen daadwerkelijk zouden uitkomen dat ik me afvroeg of we tegen die tijd toch allemaal hoverbikes door de lucht zouden trappen en de cyclus naar het werk zou lijken op iets uit ‘The Jetsons’.
De Cycle Superhighways zijn nu ongeveer een jaar open en vandaag reed ik mijn vertrouwde paard weer de garage uit om te onderhandelen over de velo express naar het werk. 15,5 km van South Wimbledon naar Blackfriars Bridge op twee wielen (helaas nog niet zweven - Nike Roshe Run Femme verdomme Tomorrow's World).
Vroeger, toen ik de Uxbridge Road van Ealing naar Oxford Circus fietste en moest onderhandelen over de enorme rotonde in White City (dit waren de dagen voor Westfield) hadden we alleen een beetje groene verf om ons fietsers te beschermen tegen bepaalde dood. Groene verf! Bah! Wat voor nut heeft dat? Mensen parkeerden erop, voetgangers stonden erop, bestelwagens reden erin. Groene pijn was onzin.
In 2011 hebben we digitale technologie binnen handbereik. Alles is groter en kleiner dan ooit tevoren. U kunt een boek op een postzegel lezen en vervolgens een vakantie op uw polshorloge boeken. En ja, we hebben ook BLAUWE VERF! Neem die automobilisten!
Het is misschien een beetje blauwe verf en ziet er meer uit als 'Wizard of Oz' dan 'Back to the Future', maar het werkt redelijk goed. Ik vermoed dat dit komt Nike Air Max Command Womens omdat er eigenlijk, ingebed in de blauwe verf, een krachtveld is dat zo sterk is dat het een juggernaught kan afstoten. Dit of het is zo lang geleden dat de meeste Londenaren voor het laatst bomen en gras zagen dat ze het vermogen om de kleur groen te zien verloren hebben. Wissel hem om naar blauw en hey presto - veiliger fietsen voor alles. Of misschien is het omdat ik een Zuid-Londenaar ben. Antwoorden op een ansichtkaart.
Nu wil ik niet dat je het idee krijgt dat alle eenvoudige koolhydraten slecht zijn of geen onderdeel van je dieet zouden moeten zijn. In feite zijn er momenten waarop ze uw beste keuze zijn. Vóór, tijdens en onmiddellijk na een lange of intense run, zijn eenvoudige koolhydraten - hoe minder verwerkt, hoe beter - ideaal voor het opslaan en aanvullen van glycogeen, de favoriete brandstofbron van je spieren. Kijk Nike Air Max 720 Femme maar eens naar de gels, sportdranken en energierepen die we allemaal eten tijdens trainingen en races. Deze zitten allemaal vol met eenvoudige koolhydraten die kunnen worden afgebroken en snel aan werkende spieren kunnen worden afgeleverd.
Wanneer u zich niet actief voorbereidt op of herstelt van een run - het grootste deel van de tijd - wilt u uw dieet opbouwen rond complexe koolhydraten. Sommige eenvoudige koolhydraten zijn prima gedurende de dag en komen met of in de complexe koolhydraten die je eet. Vermijd gewoon de drang om te eten alsof je rent terwijl je dat niet bent. Je spieren en je taille zullen je bedanken.