Dit is een volledig uitgerust premium horloge dat multisport en meer dan 80 verschillende sporten ondersteunt. Ontdek waarom wij denken dat dit de ideale trailrunning is.
Het eerste kenmerk dat Nike Cortez Femme het onderscheidt, is het touchscreen. Het maakt Nike Air Max 180 Womens het echt gemakkelijker en sneller in gebruik. Meestal brengen een paar vingerbewegingen je waar je wilt, anders wordt het ook geleverd met 3 knoppen. Het scherm is gemaakt van saffierglas en is goed leesbaar.
Het blinkt echt uit in het volgen van fitness. Het kan de gebruikelijke afstand, tijd, tempo, cadans en hartslag volgen met een aantal mooie grafieken. Maar het houdt veel meer gedetailleerde gegevens bij over uw snelheid, prestaties, herstel, trainingsbelasting en meer. Het houdt de tijd bij die in elke intensiteitszone wordt doorgebracht en de totale stijging en daling. Veel krachtige training- en prestatie-trackingfuncties met een aantal leuke en handige grafieken.
Het heeft de drie belangrijkste sensoren voor parcours: hoogtemeter, barometer en kompas (met kantelcompensatie). Het heeft ook een thermometer en een stappenteller. Nike Air Max 270 Damen Interessant is dat het horloge zowel de barometrische als de GPS-sensoren gebruikt om de hoogte te berekenen
De levensduur van de batterij is uitstekend met 14 dagen in de normale modus en van 25 tot 120 uur in de GPS-modus (met de Ultra-batterijmodus). Ze hebben ook ingebouwde "intelligente oplaadherinneringen" die erg handig zijn.
Als u op zoek bent naar een robuuste fitness-tracker met veel functies en voldoende batterijlevensduur voor uw lange trailruns, hoeft u niet verder te zoeken.
Felicitaties aan iedereen die heeft deelgenomen aan Janathon 2011 - het onstuimige Janathon-evenement. Mijn statistieken zijn niet zo slecht als ik had gevreesd. Ik rende en blogde 21 van de 31 dagen. Ik heb de meeste andere dagen mijn kernoefeningen gedaan en ben goed op weg om een ??two-pack te ontwikkelen. Een two-pack van wat nog te zien is.
Zonder Janathon zou ik nog steeds verslappen Nike Internationalist Homme aan mijn kernkrachtoefeningen en zou ik de halve dagen dat ik dat deed niet de deur uit zijn geweest. Een beetje hoe ik in januari 86 mijl heb afgelegd. Dat is nogal wat meer dan de 68 die ik afgelopen januari heb gelopen, vooral als ik bedenk dat ik afgelopen januari aan het trainen was. Nu is er een stem in mijn hoofd die me vertelt dat ik over acht weken een marathon zou kunnen lopen als ik me eraan zou houden. Ik denk dat dat een stem is die ik nu zal proberen te negeren.
De laatste run van Janathon zag me 4 mijl rennen die halverwege werd onderbroken met een bezoek aan de tandarts. Verbazingwekkend, ben ik de deur uitgegaan ondanks de minder dan de mid-run activiteit die ik had gepland.