De Fenix ??5X van Garmin is een robuust multisporthorloge dat een verscheidenheid aan buitenactiviteiten ondersteunt. Het prijkt op een prachtig Nike Air Pegasus 83 Herren saffierglas display dat een vezelversterkte polymeerbehuizing bedekt met een roestvrijstalen achterkant. Een echt premium ontwerp.
Het wordt geleverd met een lange lijst van sensoren, waaronder barometrische hoogtemeter, gyroscoop en kompas, de belangrijkste voor trailrunning. Het wordt ook geleverd met ondersteuning voor meerdere satellieten (GLONASS en Galileo bovenop GPS). Dit alles zorgt voor uitgebreide navigatie en tracking. Er zijn verschillende navigatiefuncties die het voor hardlopers gemakkelijk maken om alle informatie die ze nodig hebben in één oogopslag te krijgen. En de kaarten zijn volledig gekleurd. We hielden van de back-to-start navigatiefunctie.
De levensduur van de batterij is echt goed met 12 dagen in smartwatch-modus, tot 20 uur in GPS / HR-modus en tot 35 uur in UltraTrac ? -modus.
Het wordt geleverd met elke afzonderlijke functie voor training, planning en New Balance 574 Femme analyse en metriek die u maar kunt bedenken om uw training, trainingsbelasting en prestatie-indicatoren te evalueren. Sommige functies zijn erg handig voor trailrunners: cadans, paslengte, grondcontacttijd en balans, verticale oscillatie en verticale verhouding.
Als u meer wilt weten, hebben we hier een diepgaandere beoordeling.
Als je het geld hebt, dan is dit een van de beste outdoor-trackers die er zijn. Anders wilt u misschien onze Budgetkeuze bekijken.
Hier is een artikel gepubliceerd in Outside Magazine dat laat zien hoe schoenen geen blessures veroorzaken, lopers maken hun eigen blessure. Ik ben verschillende keren ge?nterviewd door Outside Magazine en ze staan ??open voor discussie over hoe schoenen niet zoveel uitmaken. Ik bracht uren door met een bepaalde journalist die mijn opmerkingen nooit noemde. 6 maanden later stond ik toen in een column die Men's Health deed tijdens het hardlopen zoals Nike Air Max Sequent 2 Femme hier te zien. Destijds was dit Nike Air Zoom Pegasus 31 Womens een geweldige recensie over lopen op blote voeten. Wat Outside Magazine betreft, lijkt het alsof ze het onderwerp gebruiken om aandacht te krijgen en het vervolgens niet eens zijn met het concept van lopen op blote voeten. Vergeet niet dat rennen op blote voeten een hulpmiddel is om mensen te leren vormen en spieren te versterken. Is het voor iedereen? Absoluut. Het is een hulpmiddel voor iedereen. Als je niet op blote voeten kunt lopen, weet je waarschijnlijk niet hoe je moet rennen. Mijn punt is om niet op een schoen te vertrouwen om voor te leren. Geloof me, ik loop in schoenen. Ik draag en test er veel. Voor marathons heb ik bijna niets gedragen, evenals schoenen met kussens. Ik loop nog steeds veel van mijn kilometers in de loopband op blote voeten en buiten in FiveFingers of een echt lichtgewicht Nike Internationalist Dámské schoen.
Of je nu een Five Fingers-minimalist bent of een Hoka One One-maximalist, of gewoon een Pro Keds-tweener, al deze voetwringing over wat voor soort hardloopschoen het beste voorkomt dat blessures voorkomen, kan behoorlijk vervelend zijn. Een recent onderzoek zegt dat "hardlopen in minimalistisch schoeisel de kans op een blessure lijkt te vergroten." Een scoren tegen de minimalisten? Een scoren voor de maximalisten?
Ja, maar ook nee. "De beste schoen voor een hardloper is sterk ge?ndividualiseerd", zegt Allison Gruber, een postdoctorale fellow aan de Universiteit van Massachusetts in het biomechanica-laboratorium van Amherst. "Wat kan voorkomen of‘ genezen ’voor de ene persoon kan deze veroorzaken of erger maken voor de ander."