Ik nam een ??adempauze op een rotsblok met een geweldig uitzicht en deze groep vrouwelijke hardlopers kwam ook langs om een ??pauze te nemen. Ze vroegen me om mee te doen. Ze waren zo opgewekt. Ik vocht die dag tegen mijn persoonlijke worstelingen en wilde niet dat het te zien was, dus weigerde ik. Ik vond het jammer dat ik niet zomaar kon Nike Air Pegasus 83 Womens zeggen: 'Ja, dat zou geweldig zijn. Ik heb een zware dag, maar ik wil je niet opbeuren, maar het zou geweldig zijn om mee te doen. " Ik probeerde opnieuw te onderzoeken waarom dit zo diep van invloed was op mij. Als een persoon die carrière heeft gemaakt in noodsituaties, geneeskunde in de wildernis en onderwijs, koester je en ben je betrokken bij veel trieste verhalen en gebeurtenissen. Dit was anders dan alles wat ik ooit had gevoeld. Ik heb mensen meerdere keren geholpen bij solo-inspanningen, maar ze waren allemaal relatief "herstelbaar", gebroken armen, wonden, allergische reacties, psychologische gebeurtenissen, enz. Misschien had ik geen tijd om deze situatie emotioneel te beschermen? Als een moeder die de kinderen dagelijks mee naar buiten neemt en de immense lessen waardeert die ze hebben geleerd door tijd door te brengen op kwetsbare plaatsen, wat als mijn kinderen me in een Nike Air Pegasus 83 Mujer rivier zien vallen en Adidas Zx 750 Hombre hulp nodig hebben? Ik worstelde met het feit dat ons kleine team ZO klaar was en alle tools en kennis had om te helpen en we konden niets doen of zelfs Phil vinden. Ik worstelde mijlenver met al mijn gedachten totdat de pijn van mijn voeten groter was dan mijn geest. Ik stopte bij een beek om water bij te vullen en neigde naar mijn blaren.
Ik zat daar maar in een roes naar het water te kijken en keek naar scholen van minnows die rondzwommen op zoek naar die rust die ik vroeger had met stromend water. Ik mompelde zachtjes, waarom de f * ck ben ik dit eigenlijk aan het doen? Voor wie maak ik dit af? Ik zat daar gewoon helemaal ontmoedigd en ontmoedigd. De groep meisjes kwam weer langs en stopte ook om hun water bij te vullen. Ik sloot mijn ogen, haalde diep adem, liep naar hen toe en zei: 'Hé, ligt dat aanbod nog op tafel?' Met een Nike Air Max 270 Mujer grote glimlach nodigden ze me genadig uit in hun bemanning, deelden ze heerlijke poptaartjes, frisdrank, snoep en chips met me (deze meiden uit Seattle doen ultras goed). Hun energie was aanstekelijk, terwijl ze onderweg zongen en lachten. Totale game-wisselaar.
Mijn wangen begonnen pijn te doen van glimlachen en het feit dat mijn benen knalrood waren en bedekt met brandnetel deed er niet toe. Er waren verschillende keren dat ik gewoon mijn hoofd schudde, kijkend naar hun glimlach, denkend aan alle geweldige mensen die de afgelopen dagen in mijn leven waren gekomen. Wat een geweldige gemeenschap. Al snel begonnen de borden voor Longmire. Ze maakten een tunnel en juichten iedereen terug de parkeerplaats op. Al onze echtgenoten wachtten op ons. Tranen van vreugde en uitputting. Mijn ongelooflijke familie van Trail Sisters. Het was Nike Air Vapormax Femme vreemd om op dezelfde plek te staan ??waar ik een paar dagen eerder was begonnen. Er was na zo'n korte tijd zoveel fysieke en mentale intensiteit gebeurd. Het is verbijsterend dat ik deze 93 mijl alleen begon, maar het eindigde met zo'n hechte gemeenschap.
Ik aarzelde om dit artikel te schrijven, omdat ik er niet zeker van was deze ervaring onder woorden te brengen. Ik hoopte dat het oké zou zijn om mijn kant van het verhaal te delen en hoop ook dat mijn emoties of gevoelens op geen enkele manier de tragedie minimaliseren die Ethans familie doormaakte. Mijn hoop en afhaal is hoe invloedrijk de gemeenschap op het spoor is. Je weet echter nooit wat iemand aan het werk is, of hun redenen om op pad te zijn. Wanneer je je veters strakker trekt of je vest vastmaakt, laat die bewegingen dan een herinnering zijn om vriendelijk te zijn en Nike Air Max 270 Mens iedereen en iedereen op de paden te ondersteunen.
Dan doet het zijn ding en ga je weg. Ik had vandaag vijf mijl op mijn plan, en ik rende daar een mijl, liep hierop vijfentwintig minuten en was toen van plan om 2,4 kilometer naar huis te rennen. Ze vertelden me dat ik het in een tempo van ongeveer 3-4 mph moest zetten - wat voor mij ook een jogging was. Ze vertelden me ook dat ik me geen zorgen hoef te maken over het tempo, omdat het daar heel anders is dan buiten.
Het voelde eerst heel raar om hier binnen te rennen - ik voelde mijn voeten de loopband raken, maar ik kon mijn benen niet echt voelen. Mijn bovenlichaam voelde natuurlijk normaal aan, omdat het zich buiten de kamer bevond. Ik raakte er al na een paar minuten aan gewend en raakte snel in een groef. Veel sneller dan ik ooit doe op een gewone loopband, maar misschien Nike Air Max Thea Womens komt dat gewoon door de nieuwigheid van de antizwaartekracht. Toen mijn 25 minuten voorbij waren, ritste ik open en viel bijna uit. Mijn benen voelden zo zwaar aan - wat logisch is, omdat ze in feite ongeveer 35 pond terug hadden gekregen.
Ik probeerde anderhalve kilometer terug naar huis te rennen, maar kwam over een straat en mijn benen voelden zo zwaar aan dat ik dacht dat ik zou omvallen. Uiteindelijk liep ik de rest van de weg naar huis.
Heb je ooit op een Alter-G gelopen? Als je enige superkracht zou kunnen hebben, wat zou dat dan zijn?