Dus nu het vakantieseizoen aanbreekt, wil Nike Air Vapormax Femme ik alle mensen bedanken die als inspiratie hebben gediend ... en vooral al mijn Trail Sisters die me inspireren, motiveren en aanmoedigen om de ene voet voor de andere te blijven zetten ! En als je gemotiveerd bent om streaking eens te proberen, of het nu een experiment van 30 dagen is of langer, dan zou ik je graag willen laten meedoen aan mijn streaking challenge van 2019.
PS. Ik ben blij te kunnen melden dat de mysterieuze ziekte een groot ijzer- en mild vitamine B12-tekort was, dat eindelijk is verholpen ... dus ik ben weer een gelukkige en gezonde streaker!
Vrijdag had ik mijn bedrijfsfeest. Ik was misschien niet voor rum, cola en dansen gegaan, maar ik had nog steeds plezier. Het feest zelf was bij Catch Roof (van dezelfde mensen die je Tenjune brengen. Beoordeel dienovereenkomstig), en toen gingen we naar het Vinatta-project. Adidas Tubular Femme Ik lees nu op UrbanDaddy dat ze dit soort alcoholautomaten hebben. Blijkbaar laadt u een kaart en kunt u vervolgens zelf alles uitschenken wat u drinkt door de kaart te vegen. Op de een of andere manier hebben we dat allemaal gemist, maar we hebben geprofiteerd van de mixologen.
Je vertelt ze je smaak en je Nike Free 5.0 Womens drank, en ze mixen een drankje voor je. Ik begon met passievrucht en champagne omdat ik de hele middag de bubbels had gedronken en ik erbij wilde blijven, maar ik was totaal niet onder de indruk van het drankje. Het was ook niet echt de moeite waard, omdat alle drankjes ongeveer dezelfde prijs leken en de champagnecocktails veel kleiner waren. Dus ik raad deze plek absoluut aan, maar niet de champagnecocktails. Ik schakelde daarna over op rum, ananas en munt en was erg blij met die beslissing.
Daarna gingen we naar La Nike Air Max 95 Womens Gazzetta, een gezellig klein Italiaans plekje om de hoek. Mijn collega Dana en ik deelden de gnocchi pesto en de orrecchiete met broccoli rabe en worst omdat we geen van beiden konden kiezen tussen de twee. Vrijdag was de eerste keer dat ik buiten het kantoor met collega's omging en ik ben blij dat het heel goed Nike Air Zoom Pegasus 35 Hombre is gegaan. Ik kwam net voor middernacht thuis en begon me af te vragen waarom ik de volgende dag een koekjesruil wilde organiseren. Ik was er niet eens van plan, maar iemand tweette me een paar weken geleden naar me en vertelde me dat ze er naar uitkeken, dus blijkbaar is het een traditie van mij geworden.
Ik werd vroeg wakker en mijn favoriete persoon ooit, Shannon, gaf mijn enigszins katerige zelf een ritje naar NJ, zodat we wat spullen konden pakken voor mijn feest. Supermarkten in de buitenwijken, wat mis ik je. Dingen zijn normale prijzen. Producten blijven vers. Gangpaden zijn breed. De lijnen zijn kort. We reden door en waren om tien uur terug. Ik had drie uur om te douchen, schoon te maken, mijn koekjes te bakken en het eten uit te zetten. Ik raakte meteen in paniek. En bakken.