Hardlopen in de nationale parken is een van mijn passies geworden. Het biedt alles wat ik me kan voorstellen, van geluk, vreugde en kameraadschap tot vrijheid, onafhankelijkheid, avontuur en Adidas Superstar Herren het beste van alles, pure magie. Geld inzamelen voor Team Sierra heeft meer betekenis gegeven aan mijn leven en mijn hardlopen.
Ik bestelde een heerlijke gnocchi en liet ze kip toevoegen, zodat ik een beetje prote?ne kon krijgen.
Ik had ook twee fantastische glazen Nieuw-Zeelandse sauvignon blanc. Ik was niet van plan de volgende dag PRing bij de race te doen, dus twee glazen wijn konden toch geen kwaad? Twee glazen wijn is niet veel, toch?
Ik had water bij het avondeten en 's ochtends ...
We werden om half zes wakker om van plan te zijn om om zes uur naar de race te vertrekken. Mijn maag was een beetje van streek, dus ik nam een ??Immodium terwijl ik me aan het klaarmaken was - wat niet erg ongebruikelijk is voor een race voor mij en mijn gevoelige maag. Het kalmeert over het algemeen de dingen.
We logeerden in het Washington Marriott, in de buurt van Foggy Bottom, met Nike Air Max 90 Dámské dank aan de ontzagwekkende Caitlin's vader en zijn Marriott-punten. Bedankt Caitlin en je vader! Ik hou van hem. We hebben besloten om een ??taxi op vier manieren te splitsen, dat zou niet veel meer zijn dan de metro nemen en minder stressvol zijn. De taxirit verliep heel vlot en we waren binnen 15 minuten bij RFK.
Een van de beste van deze race is de toegang tot het arsenaal vóór de race. Een warme, overdekte plek om rond te hangen? Wat?? Geweldig.
Ook geweldig? De race op St. Patrick's Day en iedereen was uitgedost in het groen.
(Laura liep trouwens op de marathon ... haar 68e marathon. Omdat ze zo gek is.)
We bleven binnen tot ongeveer 7:45 toen we besloten dat we waarschijnlijk in de koralen moesten komen. Mijn telefoon kreeg geen goede service en ik kreeg Tina niet te pakken, en ik begon een beetje nerveus te worden. Voor een race waarvoor ik ondergetraind was, zou het echt leuk zijn om iemand anders te hebben om mee Nike Air Max 97 Femme te rennen.
Omdat we relatief dicht bij het front waren (corral 8 van de 20-iets corrals), konden we de start snel oversteken.
Onze eerste mijl was in de lage 9: 00s en we probeerden zoveel mogelijk mijlen in de lage 9s te houden, maar onze splitsingen waren behoorlijk inconsistent. We zouden een mijl rennen in de 8: 40s en dan de volgende in de low 9: 00s. Het was bijna alsof we intervallen deden tijdens het racen? Echt raar.
Het was in de lage jaren 50 toen we in de koralen stonden, maar het werd erg snel warm en het werd steeds warmer toen de zon scheen.
Ik had mijn gebruikelijke ontbijt voor de race gehad, een Luna-bar en banaan, maar het leek niet genoeg te zijn. Ongeveer 4 mijl binnen begon ik echt honger te krijgen - naar echt voedsel. Ik heb aan het einde van een marathon honger naar vast voedsel, maar nog nooit zo vroeg in een race. Ik Gu meestal op mijl 6 van een half en neem dan een halve Gu rond mijl 9 of 10, maar ik ging gisteren voor een Nike Air Zoom Pegasus 32 Femme Gu op mijl 5. Over Gu gesproken, ze hebben me een gratis slab voor Nike Free 5.0 Hombre deze race gegeven, wat zeer op prijs werd gesteld, vooral omdat ik me voor deze race had aangemeld toen ik werkloos was.
Vorig jaar heb ik ook de National Half gerund, voordat deze werd georganiseerd door Rock ’n’ Roll / Competitor Group. Ik had geen goede dingen gehoord van andere races die de groep heeft georganiseerd, maar ik hoopte het beste op onze race. Vorig jaar was het niet erg goed Adidas Superstar Womens georganiseerd - de race liep bij veel stops uit het water, er waren weinig mijlmarkeringen op de baan, dus de race kon vanaf daar alleen omhoog gaan, toch? Gelukkig wel. Ik kan niet zeggen dat ik gisteren grote problemen heb opgemerkt.