Er Nike Air Max 2017 Mujer is natuurlijk ook veel om naar uit te kijken. Nogmaals, de vreugde van een liefde waarvan je nooit eerder hebt geweten dat het de belangrijkste was, maar er kunnen ook behoorlijk belangrijke bonussen zijn als je weer gaat hardlopen. Om te beginnen zijn er de onverwachte lessen tijdens de zwangerschap. "Ik leerde dat als ik in een ongoddelijk langzaam tempo zou beginnen, ik geleidelijk zou opwarmen en langer en daarna verder zou kunnen rennen", zegt Koerner. "En dat heeft mij tijdens mijn 100 mijl races daarna serieus gediend."
Als felle concurrent merkte Erholtz ook dat de zwangerschap haar op de lange termijn goed van pas kwam. “Het gaf me de kans om een ??stapje terug te doen en het hardlopen, de ervaringen en de mensen die ik van de sport opdoen te waarderen. Nu ik beide kinderen heb, is het bereiken van de startlijn zo'n prestatie, ik beschouw het bijna als "vakantie" tijd! " Dit resoneert met name bij mij, als een hardloper die de laatste tijd nooit voldoening lijkt te vinden in haar prestaties. Ik ben me volledig bewust van het idee van dankbaarheid voor de ervaring als concept, maar adoptie heb ik nog niet onder de knie. Mijn vriend Brandy hier heeft gesuggereerd dat misschien een van de wonderen van de bevalling mij uit mijn eigen hoofd kan halen. Daar kijk ik naar uit.
Benna schrijft het moederschap ook toe aan haar vermogen om betere keuzes te maken met betrekking Nike Air Max Command Womens tot die kleine regel waar alle competitieve atleten vaak mee te maken hebben: hoeveel is te veel? Ze herinnert zich een bijzondere ervaring na de bevalling in westerse staten, terwijl ze zichzelf de grond in racde tot het punt van plassen over kleuren en haar lichaam duidelijk vertelde dat het ernstig beschadigd was. "Ik had zoiets van,‘ je bent nu een moeder. ’Als shit niet goed is in een race, zul je je eigen dromen opzij moeten zetten en je prioriteiten moeten stellen." Terwijl hij nog in de top-10 zat, zakte Benna in de laatste kilometers van de race. "Ik weet niet of ik dezelfde beslissing zou hebben genomen toen ik (nog) geen moeder was."
Dat betekent niet dat Benna het gaspedaal helemaal heeft losgelaten. Met twee kinderen, nu 3 en 7, begint ze net. 'Ik denk dat ik een competitieve atleet ben geworden nadat ik moeder Nike Cortez Mujer werd', zegt ze. 'Ik denk dat je als moeder een ander zelfvertrouwen krijgt. Je kunt iets meer lijden. '
Koerner is het daarmee eens. "[Nu], de tijd die ik heb om te rennen en te racen heeft een geheel nieuwe betekenis, en dat is voor mij echt enorm. Ik ben sterker en heb meer vertrouwen in mijn vermogen om te slagen. Mijn drive was meer gefocust en meer lonend. En OMG, hoe rad is het leven dat we cre?ren voor onze kinderen!?! Ik ben zo gemotiveerd door hoe deze ervaring eruitziet en aanvoelt voor hen. Het is heel bijzonder om ze op te voeden in de gemeenschap waarin we leven als hardlopers. "
Als het gaat om officieel proberen zwanger te worden, realiseer ik me dat het net als elke belangrijke beslissing in het leven is. Er zijn aspecten die ik kan beheersen en veel die ik niet kan, dus het is aan mij om mijn mentaliteit te Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme verleggen naar een die mij dient. Tot nu toe was dat moeilijk, omdat er niet veel publieke dialoog is over deze monumentale keuze. Maar contact opnemen met mijn trail-zusters en deelnemen aan zo'n eerlijk en open gesprek is absoluut van cruciaal belang geweest voor mijn eigen mentale gezondheid, en heeft me zelfs een beetje opgewondener gemaakt over het vooruitzicht om een ??mens te laten groeien.
Wat betreft waar het mij in de zaak heeft achtergelaten, er zijn dingen waar ik naar uitkijk en dingen waar ik boos over ben. Ik ben opgewonden over het krijgen van een kind, maar kijk er helemaal niet naar uit om het te dragen. Dat maakt me niet een verschrikkelijk, ego?stisch persoon. Gewoon een eerlijke. Verdorie, misschien is het zelfs het tegenovergestelde. Geen enkel deel van mij wil mijn atletische bezigheden een jaar opgeven om een Nike Air Max Command Donna ??kind te krijgen, maar ik heb nog nooit een greintje aarzeling ervaren in mijn bereidheid om dat te doen.
"Je zult super lief terug kijken als je zoveel hebt gedaan en bereikt voordat je een baby kreeg", zegt Benna. "Niet dat je niet veel meer doelen hebt, maar het zal veranderen in voldoening en je zult er geen spijt van krijgen."
"Je zult er nooit spijt van krijgen, maar misschien krijg je er wel spijt van als je dat niet doet", voegt Koerner toe. “Je kunt ervoor kiezen om het jezelf gemakkelijk te maken of je kunt ervoor kiezen om het moeilijk te maken. Zo gaat niet alle controle verloren. Tenzij we het over de blaas hebben. "
Bedankt, Brandy, Ashley, Jen, Carly en al mijn andere trailzusters die hun zwangerschapsverhalen met mij hebben gedeeld. Ik heb geworsteld, maar nu weet ik meer dan ooit dat ik dit helemaal heb.