Heb je ooit een topsporter horen zeggen: "Dit is het, ik heb alles bereikt wat ik wilde en daarom heb ik besloten mijn loopbaan te be?indigen"? Hoewel ik ver van een Nike Air Max 270 Damen toploper ben, had ik hetzelfde kunnen zeggen bij de afsluiting van het loopseizoen 2010.
Ik ben een 39-jarige man, voltijds werkend met vrouw en vier kinderen en een huis dat iets vaker zou moeten worden gereviseerd dan wat er momenteel gebeurt. Ik ben ook een gepassioneerde hardloper met een grote interesse in hardlopen, hardlooptechniek en hardloopkleding en met een ambitie om mijn hardlopen zoveel mogelijk te ontwikkelen met mijn vereisten en de beperkte tijd die ik beschikbaar heb.
Als recreatieve hardloper heb ik lange tijd de volgende doelen gehad, een race van 10 km onder 40 minuten eindigen, een halve marathon sneller dan 90 minuten en een marathon sneller dan 3 uur en 15 minuten. 2010 was het seizoen waarin ik ineens al deze doelen behaalde zonder grote veranderingen in mijn training, terwijl ik gemiddeld slechts Adidas Zx 750 Uomo 22 mijl per week liep.
Het is nu lang geleden dat ik de beoordeling van de trainingsprogramma's Nike Air Presto Femme stopte die regelmatig werden gepubliceerd in tijdschriften zoals Runners World en dergelijke. Waarom zou u vragen, niet om advies vragen van programma's die zijn ontwikkeld door professionals wanneer tijd voor training schaars is? Nou, gewoon om de redenen dat, in deze programma's, voor resultaten waarin ik ben ge?nteresseerd, het aantal runs of miles per week de hoeveelheid hardlopen die ik kan of wil investeren, veel heeft overschreden.
In plaats daarvan heb ik mezelf een paar jaar geleden een doel gesteld, elke week moet ik proberen minstens drie keer per week te rennen, de inhoud van deze runs kan vari?ren, maar elke week moet minstens drie runs bevatten. Dit was een haalbaar doel voor mij, vorig jaar heb ik eigenlijk vier keer per week vrij vaak gedaan en, zelden ook enkele weken met vijf runs per week zonder te veel Nike Air Max Thea Damen klachten van mijn familie, omdat ten minste twee van deze runs plaatsvonden tijdens lunchpauze van het kantoor.
Ik liep in verschillende periodes tijdens mijn tienerjaren en vroege volwassen jaren. Begin 2007 begon ik regelmatiger te rennen. Al snel begon ik te genieten van het pure plezier om de ene voet voor de andere te zetten. Ik begon de positieve effecten van hardlopen op mijn gezondheid, mijn conditie en humeur te ervaren en uiteindelijk werd ik een hardloper die verlangde naar de volgende run.
Deze week was absoluut gek. Ik heb elke nacht laat gewerkt en elke ochtend geworsteld met de sluimerknop. We hebben iemand op het werk, mijn echtgenoot is op vakantie en het kantoor was de hele week van de storm gesloten. Ik probeer gewoon kalm te blijven en door te gaan.
Ik ben verschrikkelijk geweest om te trainen deze week, Nike Cortez Womens maar ik ben redelijk goed blijven eten, omdat ik weet dat het eten van onzin me gewoon een gevoel van onzin zal maken en deze lange dagen veel moeilijker maakt om door te komen. Ik heb ervoor gezorgd dat ik altijd wat noten op mijn bureau heb, dus ik heb een goede gezonde snack om naar uit te reiken ... nadat ik alle donkere chocolade heb gegeten die ik in de werkkoelkast bewaar.
Nadat ik de afgelopen maand aan de communicatiestrategie had gewerkt, moest ik gisteravond naar onze Junior League-herfstveiling gaan. Onze evenementen financieren meestal onze gemeenschapsprojecten, maar het evenement van gisteravond profiteerde ook van de opluchting van orkaan Sandy.