Een goed, Adidas Superstar Dámské geoefend voedings- en hydratatieplan is essentieel voor succes op de marathonafstand. Je moet tijdens je race meerdere keren eten en drinken, en het is het beste om niet te wachten tot je honger hebt of dorst hebt om dit te doen. Zoek online een plan of bouw er zelf een. Hoe dan ook, oefen het op al uw lange runs. Verzin een voedings-, drink- en zoutsupplementenschema dat voor jou werkt en houd je eraan op de racedag. Opmerking: veel races bieden platte cola aan op de latere hulpposten. Als je een slechte dag hebt, kan dit spul een magisch elixer zijn. Zorg ervoor dat je het vóór je race probeert als je van plan bent het te gebruiken.
Het voltooien van een marathon kost veel van je en veroorzaakt veel slijtage aan je lichaam. Je zult pijnlijk zijn tegen de tijd dat je de finishlijn bereikt, en je zult dat in verschillende mate Adidas Eqt Support Adv Womens blijven, voor een paar dagen of meer. Als de locatie na de race massages biedt, profiteer hier dan van. Massage is een geweldige manier om afval uit je spieren te spoelen, vers bloed binnen te brengen en het genezingsproces op gang te brengen.
Plan de eerste 2 dagen na je race erg stijf en pijnlijk te zijn. Probeer rond te lopen wanneer je kunt en neem zoveel lichte rek en schuimrollen op als je benen verdragen. Terwijl de pijn verdwijnt, probeer een korte super-gemakkelijke run om er zeker van te zijn dat alles goed werkt. Misschien wilt u ook zwemmen of stationair fietsen beschouwen als opties met weinig impact om uw lichaam weer in beweging te krijgen. Let op gewrichten of zachte weefsels die pijn gaan doen als je rent of iets dat na de eerste 2 dagen pijnlijker wordt. Houd een notitieboekje Nike Air Max Command Damen bij en schrijf op wat waar en waar pijn doet, zodat u patronen en gebieden kunt identificeren die meer aandacht nodig hebben voor massage of schuimrollers. Blijf in de loop van 2 weken teruggaan naar uw normale routine. Je moet tijdens deze periode alle soorten racen of zware inspanningen vermijden.
Ze zijn ook prachtig. Zie je hoe links de tong niet los staat van de rest van de schoen? Deze burrito-verpakking biedt extra ondersteuning aan je voeten. Het gaasachtige materiaal van de schoenen is ook ongelooflijk ademend; Ik moest gisteren per ongeluk door een kleine kreek huppelen (#whencitygirlsgotojerseyandgetlostonatrail) en ze waren meestal droog tegen de tijd dat ik 15 minuten later thuiskwam.
Ik heb ze vandaag ook uitgeprobeerd toen ik mijn nieuwe hartslagmeter uithaalde om mijn maximale hartslag te vinden (daarover later Nike Internationalist Herren meer) en ze voor een rondje op het circuit van mijn middelbare school nam, en ik zweer het, ik had het gevoel dat ik vleugels aan mijn voeten.
Qua grootte is het vermeldenswaard dat deze een beetje groot zijn. Ik ben meestal een 9,5 in gewone schoenen en een 10,5 in andere New Balance hardloopschoenen. Ik heb deze ook om een ??10.5 gevraagd en ze zijn een beetje groot.
Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat deze schoonheden mijn reguliere hardloopschoenrotatie zullen halen, vooral voor speedwork, korte races en korte runs.
Heb je ooit minimalistische hardloopschoenen geprobeerd? Draag je verschillende schoenen voor verschillende soorten runs? (Ik heb het nooit gedaan tot ik de freebie kreeg, en ik denk helemaal niet dat je dat moet, maar ik ben begonnen met lichtere schoenen te houden voor snellere trainingen.)