Het is grappig hoe ik een paar jaar geleden krachttraining haatte. Het was iets dat ik deed met Joel om het gewicht te verliezen, en dat was het. Ik begon te rennen en raakte verslaafd. Laten we echt zijn, ik vind het nog steeds niet Nike Air Max 270 Damen leuk om het alleen te doen, maar ik begon echt in te gaan toen ik bijna twee jaar geleden naar Uplift begon.
Net alsof het geweldig is om je eigen grenzen te verleggen en te zien hoe snel je kunt rennen, heb ik zeker het plezier gevonden om dingen zwaarder te tillen dan een wijnglas en mezelf ook zo te pushen.
Of het nu lichaamsgewichtoefeningen zijn (die, laten we echt zijn, zwaarder zijn dan enig gewicht dat ik til) of mezelf door meerdere rondes van zwaar gewicht tillen duwt, het testen en overtreffen van je eigen kracht is behoorlijk goed.
Zoals ik al zei, probeer ik CrossFit maar ben nog steeds een beetje scepticus. Ik heb een vreselijke training gehad waardoor ik dit wilde zeggen, weglopen en nooit meer teruglopen ... maar ik voel me sterker worden en ik word betaald tot het einde van deze maand (wat onzin is binnenkort ) Nike Air Max 270 Womens dus ik ben gisteren teruggekomen. Ook plaatsen ze de workout de dag ervoor en ik wist dat ik er een zou vinden die ik leuk zou vinden.
Ik was hiervoor PSYCHED. Pushpersen vereisen een hoeveelheid co?rdinatie die ik aankan, uiteraard kan ik rennen en hou ik heel erg van burpees. Ik ging met twee collega's en werkte samen met Alex. Aangezien ik nog steeds echt nieuw ben in dit Olympische til-gedoe, ging ik absoluut niet met de voorgeschreven 65 pond voor vrouwen en zat ik met 48 pond, een gewicht waarvan ik wist dat het me zou uitdagen voor 50 herhalingen maar niet om me te doden.
Voor de burpees stelde ik mijn doel om 20-25 voor elke ronde te doen. Ik deed in totaal 120 burpees, waar ik dol op was. (En hoewel ik veel lichter optilde dan mijn collega's, was ik absoluut blij dat ik meer burpees had gedaan!)
Ik liep daar weg vol Nike Internationalist Mujer zelfvertrouwen en bovenop de wereld. (Misschien was het ook de Pre die ik had ingeslikt voordat ik daarheen ging.)
Om eerlijk te zijn, mijn batterij is leeg en ik heb mezelf binnen een paar weken niet gewogen, maar ik voel me sterker, mijn kleding past iets beter en ik heb meer zelfvertrouwen.
Ik ben terug op vrijdag met een aantal van de geweldige Black Friday-verkopen die ik in de gaten heb gehad, maar gewoon om je eetlust op te wekken ...
C. Wonder heeft vanaf nu tot en met maandag 40% korting. (Ze zouden ook de meeste van hun winkels sluiten ... of niet?) Ik wacht niet altijd op verkoop als ik echt iets wil, maar dit is een winkel waarvan ik weet dat absoluut alles wat ik wil altijd in de uitverkoop gaat - en hun volledige prijs is het zelden waard voor de kwaliteit. DailyBurn: Moet hier de werkgever vertegenwoordigen! We doen Nike Air Vapormax Uomo 10% korting op onze hele winkel tot en met maandag - geweldig als je Pre wilt proberen of wat gewichten nodig hebt. Samen met onze gebruikelijke gratis proefversie van 30 dagen. Sephora: Ze lijken eigenlijk geen online Black Friday-verkoop te doen (of toch?) Maar afgelopen weekend zag ik een geweldige Clinique-cadeauset met mijn favoriete vochtinbrengende crème + een oogcrème en een mollige stick voor minder dan $ 40 . (De moisturizer alleen is bijna $ 40 en elke cent waard, dus dit is een geweldige deal.) MEEST BELANGRIJK, blijkbaar lanceert Lululemon vrijdag een waanzinnige geweldige sparkly collectie. Omgaan met massale menigten IRL op Black Friday in het grotere stedelijke gebied van NYC is mijn idee van een persoonlijke hel, maar ik ben best wel dol op deze gids over Woodbury Common. (Blijkbaar om 3 uur 's ochtends.)
Ik reed Adidas Nmd Womens vanuit het postkantoor naar huis nadat ik een Trail Sisters-pakket naar North Bend, Oregon had verzonden toen het nummer Jump (For My Love) van The Pointer Sisters op de radio verscheen. Deze vertrouwde beat bracht me ertoe na te denken over de scène uit The Holiday wanneer Hugh Nike Air Max 90 Damen Grant rond zijn huis danst omdat hij zich realiseert dat hij verliefd is. Meteen begon ik in mijn bestuurdersstoel te dobberen. Laten we eerlijk zijn, het is een pakkend liedje.
In combinatie met deze film kwam flash terug en de motivatie en prompt om dit bericht te schrijven; wat echt niets te maken heeft met verliefd worden, tenminste, met een persoon. Ha.
Mensen willen graag. We willen allerlei dingen, en we willen ze altijd. We houden van dagdromen over alle dingen die we zouden willen hebben. Wat we zouden doen als we ze hadden, hoe het leven zou Nike Internationalist Mens kunnen veranderen en hoe het eruit zou zien.