Heather eindigde een beetje achter me en ik ben zo trots op haar. Heather is een paar jaar ouder dan ik, en heeft me het afgelopen jaar veel geleerd dat we vrienden zijn geweest, en het was leuk om de rollen om te draaien en haar alles te leren wat ik weet over marathons. Tegen het einde van haar training vocht ze tegen Adidas Zx 750 Damen een blessure, maar ze volhardde om gezond aan de finish te komen. In de tijd dat ik op haar wachtte (ik kon niet terug naar de finish en dan terug in de tent vanwege de veiligheid), begreep ik dat mijn moeder zich zorgen maakte over mij tijdens het hardlopen! Toen ik haar eenmaal die tent in zag lopen, probeerde ik naar haar toe te rennen en haar een dikke, zweterige knuffel te geven. De volgende vraag die iedereen me gisteren heeft gesteld: hoe denk je over New York? Nou ... eerlijk gezegd neem ik de dingen één voor één op. Tegenwoordig kan ik me niet voorstellen dat ik na 20 dagen 26.2 opnieuw zou kunnen hardlopen. Ik heb een aantal SoulCycle en Uplift gepland voor deze week, zal waarschijnlijk woensdag (KORT!) Opnieuw lopen en Jess en ik zullen mijn langetermijnplan voor de komende twee weekenden uitzoeken voordat ik er weer Nike Air Max Tavas Damen helemaal bij ben.
Enkele opmerkingen over tanken, eerlijk gezegd meer voor mij dan voor jou: ik had een Honey Stinger op mijl 6, een half ding van margarita schoot bloks op mijl 12 en vervolgens de andere helft op mijl 18, een halve banaan op mijl 20 (DEZE MARATHON HEEFT VIER BANANA-STOPPEN, REDEN GENOEG OM HET TE DOEN.) En nog een Honey Stinger op mijl 22. Ik had water bij bijna alle waterstops en had een kleine scheut Gatorade een of twee keer in de laatste 6 mijl. Ik was aan de race begonnen met een draagbare waterfles vol Nuun en eindigde het ongeveer halverwege. Enorm bedankt Saucony en Competitor voor alles - van onze inzendingen, onze reis en hotel, de kameraadschap van dit weekend, tot de (semi-verrassing) fotoshoot op zaterdagochtend. (<- Daarover meer TK!) En bedankt aan iedereen die me heeft ondersteund via lieve reacties Nike Air Pegasus 83 Womens of het aanmoedigen van de cursus. Een speciale dank gaat uit naar mijn ongelooflijk speciale collega's die me een geluksvideo hebben gemaakt <3 Ik had echt geluk met hen. En proficiat aan alle anderen die gisteren hebben gelopen! Als je een samenvatting hebt, lees ik het graag! Link het hieronder in de reacties.
Bombardementen op de afdaling op een frisse herfstdag, genietend van de geur en het geluid van de bladeren die onder mijn voeten knarsen. Ik kom bijna tijdens de vlucht om de hoek van een omschakeling en stop dan dood in mijn sporen bij het zien voor mij. Het zweet dat al op mijn voorhoofd zat, lijkt te intensiveren. Mijn hart begint te racen, mijn handpalmen te zweten ... Ik kijk naar links en rechts en zie dat ik nergens heen kan. Voor velen, eigenlijk voor de meesten, zouden ze niet stoppen, ze zouden niet bang zijn en Adidas Adilette Slides Damen zoveel als ik probeer niet te Nike Air Max Zero Womens zijn, maar ik ben. De loslopende hond voor mij is waarschijnlijk het liefste, meest zachte dier op aarde, maar dat weet ik niet en ik ken die hond ook niet.
Ik heb geaarzeld om dit bericht maanden te schrijven. Trailrunners en honden zijn als trailrunners en bier! Ze gaan soort van hand in hand. Bijna iedereen die ik ken die paden rent, heeft een hond of loopt met een hond, maar dat betekent niet dat alle anderen van je hond houden of zich veilig voelen wanneer ze een ontketende onbekende hond op het pad tegenkomen.