Zoals je kunt zien, was mijn moeder daar, en het betekende voor mij dat ze, om mijn Nike Air Max 270 React Damen vrienden te ontmoeten, om me te ondersteunen in mijn inspanningen, zelfs als ze ze niet begreep (Junior League en marathoning) en gewoon om rondhangen met mij.
Ik werd gisteren wakker ZO SPANNEND voor de training, even vergeten waarom we het deden, en ik droeg dat de hele dag met me mee ... totdat ik die foto vond en het me hard trof dat we deze training in mijn geheugen deden van mijn moeder. Geheugen, zoals in, ze is er niet. WAT? (Ik heb dit soort realisaties waarschijnlijk elk uur, denkend aan dingen die we hadden gedaan, dingen die ik met haar zou willen (doen) doen en beseffen dat het allemaal is veranderd.) Gelukkig had ik therapie vlak voor de training, en hoewel, eerlijk gezegd, mijn therapeut op dit moment niet veel wijze woorden heeft, de ruimte om over deze dingen te kunnen praten (en ze zelf uit te werken terwijl ik Nike Cortez Mens ' m praten) is nog steeds absoluut van onschatbare waarde, en ik kreeg meerdere lelijke kreten en verliet de kamer om van het evenement te genieten. Ik denk niet dat het toeval is dat twee van mijn allerbeste vrienden ter wereld, Meg en Lacey, de eersten waren die bij Uplift aankwamen. Het enige dat ik nodig had, waren dikke knuffels van enkele vrienden waar ik het meest van hou.
Het voelde als mijn verjaardag of zoiets toen de deur naar de studio openging en vrienden binnen bleven stromen. We hadden Sculpt gevraagd als klassenindeling, omdat dit mijn favoriet is. Kat, de instructeur, vroeg me of ik afspeellijstverzoeken had. JAZEKER! Ik vroeg om wat ik 'muzikale geschenken' noemde voor zowel Meg als Lacey. Downtown door Macklemore voor Meg, Bartender door T-Pain voor Lace. Ik giechelde, danste en tikte me een weg door de klas, Adidas Zx Flux Uomo kreeg een hele extra training en ZO ZO overweldigd door dankbaarheid dat ik omringd was door zulke geweldige mensen in mijn leven op de moeilijkste tijd van mijn leven.
Ik stuurde een snelle e-mail naar het Trail Sisters-account. "Als je zegt dat deze retraite voor alle niveaus is, bedoel je alle niveaus?" Ik had een reactie in minder dan twee minuten waarin werd uitgelegd dat ja, alle niveaus en vaardigheden waren uitgenodigd - nieuwe hardloper, oude hardloper, ultraloper of wandelaar. In feite, antwoordde Gina, zou een van de aanwezigen rechtstreeks van de Leadville 100 komen en het waarschijnlijk rustig aan willen doen. Voor de goede orde, dit was voor mij geen geruststellende verklaring. Gemotiveerd door mijn gebruikelijke angst in februari, trok ik mijn creditcard eruit en meldde me meteen aan. Het zou maanden duren voordat Adidas Zx 750 Damen ik erachter kwam of het een goed idee was, maar dat was het probleem van toekomstige Bree.
Een week na mijn dertigste verjaardag zat ik aan een van de drie picknicktafels aan de achterkant van de A-Lodge boven een luie kreek met het gebrek aan regen deze zomer. Gina stond voor ons, gaf ons de rommel van dingen en deelde de beste swag-tassen ooit uit. Ze vroeg ons om ons voor te stellen - naam, woonplaats en een ding dat je aan een vreemde wilt vertellen.
Hier is de informatie die u krijgt wanneer u een groep vrouwen vraagt ??zich voor te stellen: kinderen, partner, huisdieren, werk. Meestal in die volgorde. Dus we spraken over onze partners (of het gebrek daaraan), onze kinderen (of het ontbreken daar), onze banen (of het ontbreken daar) en onze pelsbaby's. We deelden ook onze liefde voor hardlopen, wat ons naar de paden bracht, Nike Air Max 97 Mujer onze zorgen over leeftijd en onze lichamen, twijfels over onze mogelijkheden.
Als vrouwen stellen we onszelf vaak tegenover elkaar. Noem het aangeleerd gedrag of natuurlijke concurrentiedrang. Wat de reden ook is, we zijn er allemaal geweest en hebben het zien gebeuren - we kunnen rechter worden. Die cirkel van picknicktafels werd een ruimte voor gedeelde kwetsbaarheid. Er was een onbewuste groepsbeslissing, een unanieme stem om een ??omgeving te cre?ren voor ons allemaal om te leren, te groeien en het soort plezier te spelen in het bos dat we ons als kleine kinderen voelden. Vijfduizend driehonderdachtentwintig voet boven zeeniveau ademden we de zeldzame sfeer van authenticiteit in.