De Distance Carbon Z-pole is de lichtste trail running pole van Black Diamond. Het is ontworpen om licht en snel te zijn. De Distance Carbon Z-stok is gemaakt met een lichtgewicht koolstofmateriaal en kan tot ongeveer ? van zijn volledige lengte worden ingeklapt voor eenvoudig opbergen wanneer niet in gebruik. Het opvouwbare ontwerp Nike Air Max 2017 Womens] zorgt ook voor eenvoudige inzet wanneer u onderweg bent - trek de stokken gewoon over hun volledige lengte terwijl u rent. De grepen zijn gemaakt van EVA-schuim, ontworpen om zowel antislip als wicking te zijn. De meest rigoureuze tests op deze palen waren een off-trail Nike Air Max 90 Femme avontuur dat leidde tot acht uur gebruik van deze palen om ons over talus- en rotsvelden te duwen en trekken. Ze werden versleten, maar aan het einde van de dag werd er geen enkele deuk gevonden!
De LEKI Micro Trail Pro-paal is speciaal ontworpen voor trailrunners, van de grond af [geen trekkingpaal omzetten in een trailrende paal!]. Dankzij dit volledig nieuwe ontwerp heeft LEKI een ongelooflijk lichtgewicht en comfortabele paal voor trailrunners gemaakt ... van de paal tot de greep tot de riem. Ze hebben een Trigger Shark-systeem ontworpen dat een nieuwe manier is om je aan je paal te bevestigen. In plaats van je hand door een klittenband te laten glijden, heeft het Trigger Shark-systeem een ??halfhoge handschoen van mesh die stevig om de palm van je hand past. Tussen uw duim en wijsvinger bevindt zich een kleine lus die in Nike Air Max 270 Mens de bovenkant van de Micro Trail Pro-handgreep wordt geklikt ... en vervolgens wordt verwijderd met een druk op de triggerknop met uw duim. Dit klinkt ingewikkeld, maar het is een geweldige functie - bekijk de foto's voor een beter begrip. Het Trigger Shark-systeem biedt ook verschillende soorten handschoenen die u kunt gebruiken voor variabele seizoenen. We namen deze LEKI Micro Trail Pro-stokken mee voor het epische off-trail avontuur dat hierboven werd vermeld en ze konden net zo goed kuieren! Er waren geen deuken na acht uur dichtslaan tegen rotsen en de Trigger Shark-halfhandschoen werkte prima toen we polen verwisselden voor hands-on-rocks klauteren.
Ik zou willen zeggen dat ik uit een bed sprong in een vreugdevolle gebonden in mijn trainers, maar dat zou een leugen zijn. In werkelijkheid probeer ik nog steeds een verkoudheid Nike Air Max Command Homme van me af te schudden, waardoor mijn linkerzijde pijn doet en toen het alarm om 6.10 uur afging, wilde ik nergens anders heen dan slapen. Maar ik stond op en voelde me zowel een held als een slachtoffer terwijl ik door de straten slenterde met mijn uitrusting met hoge Nike Air Max 270 Femme zichtbaarheid in volledige duisternis. Marathontraining is begonnen.
Het verbaast me altijd hoeveel andere mensen er zijn en al aan hun dag beginnen als ik vroeger opsta dan normaal. Het lijkt nog vreemder als het donker is. De bussen waren al halfvol en het verkeer was stabiel. Het aantal andere lopers was vandaag echter slechts vier. Ik verwacht dat dit gestaag zal stijgen naarmate we onze weg vervolgen naar april met zijn vele marathons, misschien met een instroom van goede voornemens na Nieuwjaar.
Dus mijn run was behoorlijk goed. Veel beter dan verwacht Nike Internationalist Womens om eerlijk te zijn. Het koude weer was niet koud genoeg om me te storen, ik was gewoon blij dat het niet regende. Mijn benen voelden goed en de stijve knie die me vorige week dwars zat, was verdwenen.
Mijn trainingsplan laat me deze week nog drie runs doen: 4 mijl, 3 mijl Nike Internationalist Mens en 5 mijl. Het goede nieuws op de horrizon is dat aanstaande maandag de kortste dag van het jaar is. Daarna worden de ochtenden lichter ealier en 's avonds later donker. Het slechte nieuws is dat deze week sneeuw wordt voorspeld!