Zoals je kunt zien, zijn beide echt uitdagend en de laatste zou een uitstekende graadmeter zijn voor waar ik ben in mijn training met minder dan 80 dagen te gaan.
Voordat ik het huis verliet om de 'duivelsberg' te veroveren, kon ik het meisje zien voordat ik het huis verliet. Ze droeg het perfecte shirt. Hoe kun je geen sterke race lopen als dit vanuit huis je aanmoedigt? Dit zou ook een grappig moment rond mijl 18 inspireren.
De eerste 6-7 mijl gingen recht omhoog de heuvel op. Dit heeft me misschien gered. Het is geweldig om bijna Nike Air Max 97 Womens 4.000 ′ op nieuwe benen te slaan. Ik ben op Mt. Diablo eerder, maar ben nog nooit op de top geweest. Het bekijken van de kaart en hoogtewinst was cruciaal voor het succes van de dag. Ik wist dat het 6-7 mijl zou duren om de top te bereiken en het was gewoon een kwestie van rennen wanneer ik kon en wandelen wanneer dat nodig was. Het uitzicht vanaf de top was adembenemend.
Rond mijl 18, of het 4 uur-venster, begon ik uitzinnig te worden. Eerst begon ik een gesprek met de First Lady (wat ik mijn bijna een jaar oude dochter noem voor de doeleinden van deze blog). Ze droeg een shirt dat mijn vrouw haar voor mijn verjaardag had gekocht (hierboven weergegeven). Om weer op deze berg te geraken had ik een mantra nodig - iets dat hardlopers zichzelf kunnen herhalen om hen kracht / motivatie / inspiratie / etc te geven. 'Eet papa's stof' werd vervolgens verschillende keren gezegd en snel Adidas Tubular Womens gevolgd door 'wil je dat ze het stof opeten? Ok, eet het stof op. 'Zoals ik al zei, uitzinnig. Het gebeurt. Het was heet, ik had bijna geen water en ik moest nog 4 mijl klimmen.
Zoals je kunt zien, was dit echt een zware 6 mijl. Ik had bijna geen water en mijn quads begonnen zo slecht aan te spannen dat ze op het punt stonden te verkrampen. Het was veel wandelen en rennen waar mogelijk, dan meer wandelen. Er was zelfs een rots waar ik een paar minuten op ging zitten om te proberen mijn kalmte te verzamelen. Soms moet je even de tijd nemen, de frisse lucht inademen en weten dat je vooruit moet blijven gaan. Deze 6 mijl was de reden dat ik deze race alleen kwam doen om te zien of ik mentaal en fysiek sterk genoeg was.
Toen ik het op een na hoogste punt van de race bereikte, was het een schot van 8 km bergafwaarts naar de finish. Wat omhoog gaat, moet omlaag. Na een paar stukjes sinaasappel, een nieuwe vulling van water en een Dixie-beker Nike Air Max Thea Womens vol cola (de frisdrank), was het een recht schot terug de eerste 8 km van de baan. De benen en quads schreeuwden duidelijk en ik wilde gewoon klaar zijn. Het was bijna 1 uur 's middags en de hitte begon te stijgen. Het is Mt. Diablo tenslotte.
Ik probeer het op beide fronten zo lang mogelijk uit te houden. Oh ja, ik denk dat ik sindsdien ook nog iets anders heb, een auto. Ik probeer het daar ook te houden.
Hoe geraak ik er? Je hebt het te voet. Ik heb verschillende maten rugzakken, afhankelijk van het doel van het uitje. Voor reizen naar de bank, die zelden zijn (zie # 2 hierboven), heb ik een kleine mesh-rugzak die erg licht is. Voor reizen naar het postkantoor heb ik iets groters. En voor uitstapjes naar de hardware- of elektronicawinkel heb ik een nog grotere, stevigere rugzak.
Nu heb ik voor grote uitstapjes, zoals naar de supermarkt, een jog-kinderwagen gebruikt. Natuurlijk krijg je een vreemd uiterlijk als mensen een zak met producten binnenin zien in plaats van een baby, maar ik Nike Roshe Run Damen probeer gewoon mijn steentje bij te dragen om het Nike Air Pegasus 83 Femme milieu te redden.
In feite hebben mijn vrouw en ik nu een beleid ingesteld in ons huishouden. Voor alle reizen minder dan een mijl - als we voldoende tijd hebben - lopen we. In het begin kreunden en kreunden de kinderen. Dus hebben we de doctrine aangepast om elke door mensen aangedreven wijze van voortbeweging op te nemen. Skateboards, scheermessen, inline skates, fietsen, allemaal zijn acceptabel. Alles kan, zolang Nike Internationalist Herren het niet gaat om het verbranden van fossiele brandstoffen.
De kinderen lijken er nu echt van te genieten. En vreemd genoeg lopen ze meestal met ons mee. We zien hun vrienden langs de weg (meest zwaaiende autoruiten), praten met buren, genieten van de frisse lucht en voelen zich vreemd verjongd bij terugkeer door de voordeur.
Oké, het lijkt misschien niet zoveel. Maar Nike Cortez Herren als iedereen dit beleid zou aannemen, zouden we niet alleen het milieu goed kunnen doen, we zouden waarschijnlijk ook veel in de zorgkosten kunnen scheren en daarbij sterkere gemeenschappen kunnen opbouwen.
Oké, oké, ik ga nu van mijn zeepkist af. Door de opmerkingen die ik van velen van jullie op deze blog heb gelezen, predik ik toch tot de bekeerde.