Bovendien hydrateren we niet allemaal volgens hetzelfde schema, noch tanken we op vergelijkbare tijdlijnen (om nog maar te zwijgen over Nike Air Pegasus 83 Damen individuele variaties binnen dezelfde atleet van race tot race). Ook, alle bescheidenheid terzijde geschoven, wat gebeurt er www.bloominponies.co.uk als de natuur roept? Hoe kunnen we gelijktijdig 'onbenullige pauzes' orkestreren?
En tot slot, niet al te kritisch te zijn voor tempo teamleiders zelf, maar zelfs deze hoog opgeleide atleten kunnen soms wankelen. Bij een recente marathon zag ik de 3:15 pacer achter de 4:00 pacer (die op een 3:30 tempo was). Er stonden pacers aan de zijlijn, pacers liepen en pacers stapten in hulpvoertuigen. Overal waar ik keek, waren er mensen met tempo-aantallen die aan hun truien vasthielden, geen van die toevallig overeenkwam met het werkelijke tempo.
Niet om het voor de hand liggende te vermelden, maar alleen omdat je je hebt opgesteld voor een bepaald tempo-team, wil niet zeggen dat je de race in die tijd zult eindigen (trouwens ook niet je pacer). Tempo-teams kunnen een nuttig hulpmiddel zijn, maar ze zijn precies dat, een hulpmiddel.
Nike Air Max 2017 HerrenEr is nog een handige tool die jarenlang behoorlijk goed heeft gewerkt voordat het concept van tempo teams ooit werd bedacht. Het heet een horloge.
Het is donderdag en tijd om je afspeellijst te analyseren. Deze week kijken we naar één groep en twee mensen die misschien geen muziekexperts zijn, maar ze kunnen wel degelijk de kak uit een make-up rocken. En heeft iemand ooit geprobeerd een estafette te doen met een KISS-thema? Zo niet, dan moet iemand ...
Vergeet ook deze mensenversies van Afspeellijst donderdag niet te bekijken:
Hardlopen en Cupcakes hier en ook op Twitter! Wordt uitgevoerd op Ipsum's versie van Anthems hier en ook op Twitter!
In het geval dat u het nodig had, hier is het formaat:
Something Old: dit zijn nummers die minstens 5 jaar oud zijn. Ik weet dat het niet te lang is om als oud te worden beschouwd, Nike Air Max Command Damen maar de muziekomzet gebeurt snel. Something Current: dit zijn nummers die het afgelopen jaar zijn uitgebracht. Ik weet het, maar je moet me hier wat speelruimte geven. Iets om te overwegen: dit zijn nummers die meestal niet op de radio te horen zijn en die mogelijk afkomstig zijn van artiesten waar je nog nooit van hebt gehoord of die je hebt overwogen om naartoe te rennen. Dit is de wildcardcategorie, kan oud of actueel zijn.
We hebben allemaal onze favoriete pre-race maaltijden. Sommigen van ons hebben veranderingen in trends meegemaakt; van enorme pannenkoekstapels tijdens de carbo-loading rage waardoor we ons vaak opgeblazen en lusteloos voelden, tot niets anders dan gewoon water voor het ontbijt tijdens de verschuiving naar minder inhoudelijke pre-race inname die ons zwak en uitgeput achterliet. Na jaren experimenteren heb Nike Roshe Run Femme ik ontdekt dat een relatief kleine, maar voedzame maaltijd het beste voor mij werkt.
Veel mensen hebben me gevraagd om mijn Nike Air Max 270 Uomo ultieme pre-race-maaltijd specifiek te beschrijven, dus hier gaat het: het bestaat uit een portie Griekse yoghurt, een half kopje Bear Naked Peak-granola en een half kopje verse biologische bosbessen of bramen of een gehakte banaan.
De gewone yoghurt van de Griekse God is mijn persoonlijke favoriet omdat het hele natuurlijke yoghurt is waaraan niets is toegevoegd of weggenomen. Ik vind dat de vetarme en vetvrije yoghurt mij niet verzadigt en mijn energieniveau ondersteunt zoals hele yoghurt. Vaak kan ik een hele marathon lopen met alleen water na deze pre-race maaltijd.