We hebben allemaal onze favoriete races, evenementen die ons op een bepaalde manier raken. Voor mij zal de Kauai Marathon altijd een speciale magie hebben.
Veel eer is toe aan de visionair achter deze marathon en halve marathon, Jeff Sacchini, die vanaf het begin een evenement van wereldklasse wilde cre?ren. Nu voor het derde jaar op rij is de Kauai-marathon een van de best georganiseerde races op aarde. Toch heeft het nog steeds een gemakkelijke en persoonlijke charme. De lokale bevolking Nike Air Pegasus 83 Womens noemt het "Aloha" -geest.
Omdat ik van de oceaan houd, is mijn tijd op het eiland verdeeld tussen surfen op de golven en schrijdend door de straten. Voor mij combineert de Kauai Marathon het beste van twee werelden!
Mijn favoriete toevluchtsoord om te slapen is bij Whalers Cove, dat dicht bij de start en finish van de race ligt. Praten over een stukje paradijs! De accommodaties liggen in een weelderige tropische omgeving en zijn verbluffend, compleet met wilde zeeschildpadden die dartelen in de nabijgelegen baai. Als het gaat om herstel na de race, is zwemmen met schildpadden in de open lucht zeker een ijsbad!
Als je op zoek bent naar een exotische marathonervaring in een prachtige omgeving (en wie niet), is de Kauai Marathon een heerlijke bestemming die zeker het beste uit je aloha-spirit haalt.
Waar is de parade? Geen parade? Nou Nike Air Force 1 Dames ja, je hebt tenminste een man op een fiets aan het begin van de video. Het is altijd leuk om die, voetgangers, toeristen, fietsers, andere hardlopers en natuurlijk de Bosjesman van San Francisco te ontwijken.
Hierboven is een video over de samenvatting van mijn Runner's World Running Streak voor week één (30+ mijl) en een paar van mij over wat u (of ik) van plan bent te doen op de heiligste lopende dagen: National Running Day.
Hier is hoe ik het zie, je hebt 3 opties.
1. Rennen. Omdat dat is wat we doen, als hardlopers, rennen we. Dit lijkt de eenvoudigste optie. Trek uw schoenen aan en ren overal van 3 stappen naar 1.456 mijl. Vrij eenvoudig en ik voel dat de meesten van ons als gemeenschap voor deze optie zullen kiezen.
2. Steek uw middelvinger in de wereld Dit is altijd leuk. Er zullen er zijn die besluiten om vandaag NIET Nike Air Max 90 Damen te rennen, simpelweg omdat het IS National Running Day en we hoeven ons niet te abonneren op het idee dat we gedwongen zijn te vluchten als we dat niet willen. Nou, het is waar. U hoeft niet. Het is altijd leuk om "de beer met een stok te porren" over dit onderwerp. Als je niet wilt rennen, niet doen. Maar Nike Air Pegasus 83 Womens ik hoef niet te luisteren naar je prediking over hoe "de enige mensen die om National Running Day geven GEEN echte lopers zijn". Heb je mijn interview met Eric niet gelezen? Geen oordeel. Daarom zeg ik dat als je niet wilt rennen, je dat ook niet hoeft te doen.
3. Vandaag is de nationale hardloopdag? Je kent die vriend. Degene die altijd op sociale netwerken staat en beweert "op de hoogte te zijn" en "op de hoogte is van wat hip is op straat." 8 uur 's nachts na het tweeten van dit "Wist niet dat het vandaag National Running Day Adidas Superstar Mujer was. Grijp mijn schoenen en registreerde net op tijd drie mils.
Ik voer meestal 100m herhalingen uit rond een lokaal circuit. 100m is gelijk aan een enkele rechte zijde van een spoor of een enkele bocht. Mijn routine (na een lichte opwarming en een goede strecth) is om de rechte kanten van de baan te rennen Nike Internationalist Womens en te herstellen door de bochten te joggen. Ik doe dit gedurende 1-2 mijl of 4-8 ronden. Ik ben geneigd mijn speedwork ongeveer 1-2 minuten sneller te doen dan mijn marathon tempo. Ik houd het niet te lang vast, dus het is een goede manier voor mij om een ??paar snelle uitbarstingen van energie te krijgen en te doen alsof ik Usain Bolt ben.