Een opmerkelijk nieuw record werd net gevestigd in de wereld van marathoning. De tijd was 2:41, waardoor het vorige record met meer dan vijf uur werd overschaduwd. In een sneller tempo dan de meeste marathonlopers nodig hebben om de race te be?indigen, Asics Gel Lyte 3 Femme is de registratie Nike Cortez Mens voor de Marine Corps Marathon 2012 vol.
Alle 30.000 slots werden online in minder dan 3 uur online gezet en zetten een nieuwe standaard in marathonistisch fanatisme. Hoewel de gemiddelde eindtijd van marathonlopers in de loop van de jaren omhoog is gegaan, wordt de gemiddelde snelheid waarmee populaire marathons hun capaciteit vullen, oogverblindend snel.
Is dit een goede zaak? Sommigen denken van niet. Het 'Oprah-effect', zoals het wordt genoemd, heeft competities van mid-packers aangetrokken om te marathoneren, gewoon om nog een prestatie aan hun mantel toe te voegen. Het zijn geen echte hardlopers, is er gezegd.
Wat is jouw mening? Is het feit dat steeds meer mensen marathons lopen, maar in een langzamer tempo, een slechte zaak? Laat hieronder je opmerkingen achter; ga dan terug naar het internet om u te registreren Nike Air Zoom Pegasus 33 Donna voor de Adidas Zx 750 Femme volgende marathon voordat deze vult.
De oude Grieken hadden een paar dingen goed - ze hebben misschien niet het economische ding genageld, maar ze voorspelden zeker als het ging om kwesties van gezondheid en welzijn.
Het eten van gekweekte melk zou de spijsvertering bevorderen en het immuunsysteem ten goede komen. Nu, vele millennia later, weten we dat dit waar is. Veel moderne atleten hebben zich hierop afgestemd, waarbij de uwe er echt een van is.
Omdat ik van Griekse afkomst ben, geef ik de voorkeur aan gewone yoghurt zonder smaakstoffen of toevoegingen ("yiaourti" zoals mijn Yiayia het vroeger noemde). Greek Gods (een sponsor van mij) maakt een traditionele Griekse yoghurt die niet van deze wereld is. Ik ben veel marathons begonnen met niets meer dan een kopje traditionele Griekse yoghurt en wat vers fruit. Dit recept leidt Nike Internationalist Dames me gemakkelijk door de helft van de race, zo niet verder. Postrun, het doet ook wonderen voor herstel.
Tegenwoordig zijn er veel yoghurtkeuzes in de supermarkten. Velen zijn niet vet en op smaak gebracht met fruit. Sommige hiervan zitten echter boordevol suiker en bevatten mogelijk minder levende culturen. Lees het etiket voordat u koopt.
Tot slot, als je ooit last hebt gehad van GI-problemen, een opgeblazen gevoel of "hardlopers draven", probeer dan wat yoghurt aan je dieet toe te voegen. Het is een van de oudste bekende menselijke voedingsmiddelen en heeft de tand des tijds doorstaan.
Ik hoorde onlangs over een hardloopevenement dat mensen moeite had om zich te laten registreren, dus gingen ze naar Groupon om te kijken wat er zou gebeuren. Wat zou je raden?
De New York City Marathon kost je bijvoorbeeld $ 255 als je in de VS woont en $ 347 als je in het buitenland woont. De New York City Marathon is natuurlijk een van de meest toonaangevende hardloopevenementen ter wereld, maar zelfs regionale en lokale races kunnen meer dan honderd dollar kosten.
Lopers hebben meestal hogere dan gemiddelde verwijderingsinkomsten. Maar toch hebben we het over een flink stuk verandering voor de meeste races, vooral in deze economie. Zou de deelname toenemen als de instapkosten lager waren?