Volgens de ABC News - resultaten van de Washington Post-enquête: “Vrouwelijke slachtoffers lijden ondertussen een emotionele tol: van degenen die ongewenste werkplekgerelateerde seksuele vooruitgang hebben ervaren, zegt 83 procent dat ze boos zijn, 64 procent voelde zich ge?ntimideerd door de ervaring en 52 procent zeggen dat ze erdoor werden vernederd. Minder, ongeveer drie op de 10, schaamden zich. ”- Gary Langer, ABC News
Ik weet zeker dat veel vrouwen die dit bericht lezen soortgelijke situaties hebben meegemaakt of erger. Seksuele intimidatie is geen onschadelijk grapje, het is niet iets dat sociaal aanvaardbaar of oké is. Seksuele intimidatie kan fysiek en mentaal beledigend zijn, en wanneer het gebeurt, moet Asics Gel Quantum 360 Womens het worden opgeroepen.
Ik wou dat ik mijn jongere zelf had kunnen vertellen om onbevreesd te zijn en niemand te schijten. Mijn mentor hebben gemeld en andere collega's van het werk hebben gewaarschuwd voor de roofdieren en hun perversies. Ik wou dat ik mezelf had kunnen vertellen dat ik me niet schuldig voelde, en dat ik niets verkeerd deed door nee te zeggen.
Dus ik doe nu iets door je te vragen om onbevreesd te zijn. Borstel de voorstellen Nike Air Max Thea Mujer of ongewenste situaties niet af. Kom voor jezelf op en vertel het iemand! Je kunt jezelf (of iemand anders die lastig gevallen wordt) niet helpen door je mond te houden. We moeten elkaar versterken en ondersteunen. Help een verandering door een verklaring af te leggen.
De veronderstelling dat je, samen met het oordeel, voelt dat je op de een of andere manier na?ef bent. Dat je je niet bewust bent van de gevaren in de wereld. Mensen geloven dat de waarschuwingen die ze geven, je kunnen helpen de dwaasheid van je wegen te zien, dat ze je kunnen redden, niet alleen van gevaren, maar ook van jezelf.
Rennen is mijn veiligheidsklep, en rennen in eenzaamheid is een balsem voor mijn ziel. In een wereld waar we constant worden gehamerd met informatie, veel daarvan met een boodschap van angstige urgentie, is het hoe ik het decomprimeer en voor mezelf houd. Verbinding maken met de natuur Nike Air Presto Damen helpt mijn leven gezond en betekenisvol te maken en ik weiger de paniek van de samenleving daarop te laten inbreuk maken.
Ik weet dat er gevaren zijn, zowel in mijn hardlopen als in het dagelijks leven, maar ik weiger ze te laten focussen op mijn energie?n. Ik weiger me te laten beroven van mijn vreugde.
Met het verstrijken van de tijd voel ik dat de boodschap van de wereld nog meer een is geworden van angst, haat en afscheiding. De enige manier om jezelf te beschermen is om muren op te zetten, het gevaar buiten te houden. Of misschien vergroot u uw voorraad wapens, woorden of geld om tegen anderen te gebruiken. Word klein, slim, gemeen.
Ik kies er echter voor om de wereld onder ogen te zien, niet met na?viteit, niet met angst, maar met moed en hoop. Wanneer ik enkele van de vreselijke dingen bekijk die over de hele wereld gebeuren, zie ik een enkele op zichzelf staand groot Nike Cortez Damen kwaad. Het andere dat ik zie, is hoe mensen in die situaties reageren. Reiken met liefde naar hun medemensen om te doen wat ze kunnen om te helpen. Die liefde is moed, die krachtiger is dan enige haat of angst.