De grootste verliezer keert aanstaande maandag terug naar onze schermen en ik kan niet wachten! Niet in de laatste plaats omdat de lieve Davina McCall het zal presenteren. De vorige keer kwam ik vrij laat in deze show omdat ik, Nike Air Max 90 Dames zonder Sky te hebben, de vorige Nike Air Max 90 Damen serie niet had gezien. Wat ik leuk vind, is dat het laat zien dat er geen magische ‘quick fix’ bestaat om af te vallen en fit te worden. Het gaat om hard werken en toewijding. Er zijn te veel rage-di?ten die beweren je te helpen snel af te vallen, dat voor de meeste mensen niet werkt.
Als je niet bekend bent met de show, moet je dit weten ...
Meer dan acht weken volgt de serie de voortgang van 14 ernstig overgewicht deelnemers, die strijden om hun leven voor altijd te veranderen door gewicht te verliezen zonder enige vorm van chirurgie - gewoon puur zweet en hard werken.
In deze serie wegen de deelnemers van iets meer dan 15 tot een ongelooflijke 31 pond en bestaan ??uit zeven koppels, waaronder moeder en dochter, beste vrienden, verloofden, man en vrouw, tweelingzussen, schoonzussen en Adidas Zx 700 Womens werkgenoten. Gedurende zeven weken zullen Nike Air Max 97 Femme ze samen in een huis in Leicestershire wonen waar ze geconfronteerd worden met intense fysieke uitdagingen en oefeningen in een strijd om gewicht te verliezen en hun lichaam, hun gezondheid en uiteindelijk hun leven te transformeren.
Elke week laten trainers Angie en Richard de deelnemers een zwaar afslankprogramma volgen. Hun fitnessprogramma en fitnessbezoeken zijn ter voorbereiding op het allemaal belangrijke weekblad ‘Weigh In’ waarin Davina onthult hoe goed ze het allemaal hebben gedaan. In dit stadium worden de twee paren die het minste gewicht hebben verloren geconfronteerd met eliminatie en moeten de overgebleven deelnemers het paar stemmen dat ze het huis willen verlaten.
Ik ben nog nooit te zwaar geweest, dus mijn reis van couch-potato naar marathonloper is een stuk eenvoudiger Nike Air Presto Womens geweest dan die van veel mensen. Ik heb totaal respect voor mensen die ervoor kiezen om iets in hun leven te veranderen waar ze niet blij mee zijn en zich eraan houden, en afvallen en fit worden zijn daar precies voor mij. Het is niet alleen 10 weken sporten of di?ten die u hierbij helpen - het is een levenslange verplichting.
In de komende weken zul je waarschijnlijk veel nieuwe gezichten in de sportschool zien en gaan rennen als het nieuwe jaar, en mogelijk de grootste verliezer, mensen motiveert om te gaan sporten. Geef ze een vriendelijke glimlach of een aanmoediging. Ik heb vandaag gelezen dat glimlachen ervoor kan zorgen dat je je beter voelt en dat degenen waar je om glimlacht zich beter voelen - dus waarom doe je hen en jezelf een plezier en geef je gezicht een training door te glimlachen.
Een keer toen ik op een lange Nike Air Max 97 Mujer vlucht was ... stak ik de Interstate 5 over in San Diego op de smalle onderhoudscadwalk hoog in de lucht naast een aantal afritten. Dat is niet het domste wat ik heb gedaan.
Ik kies ervoor om te rennen zonder ... angst. Teennagels zijn ook niet vereist.
De vraag die mij het meest wordt gesteld over hardlopen is ... "Hoe loop ik een betere marathon?" (Ik hang veel rond met hardlopers.) Het antwoord is: "Een loop van 26 mijl is niet genoeg." Niet-hardlopers vragen vaak als ik een marathon heb gelopen. Ze kunnen zich moeilijk voorstellen dat er grotere uitdagingen zijn.