Soms moet je creatief zijn met je tijd om je run in te passen. En omdat Janathon me vroeg om elke dag in januari te rennen, ben ik begonnen met multi-tasking om tijd te vinden om te rennen. Ik ben al halverwege mijn werk naar huis gerend en loop tijdens mijn lunchpauze Nike Internationalist Femme - ik stop bij een café om onderweg een sandwich op te halen. Vannacht was de meest ‘creatieve’ run tot nu toe.
Ik was te laat van het werk en realiseerde me dat ik moest stoppen bij de supermarkt voordat ik thuiskwam en een stapel werk deed. Ik besloot om te doen wat een normaal persoon zou doen - ik rende de mijl naar huis vanuit de supermarkt, boodschappentassen nog in mijn hand werk uitrusting. Ja, in plaats van hardloopschoenen droeg ik converseren, in plaats van hardloopbroeken droeg ik wollige panty's, en in plaats van een high-impact sportbeha, droeg ik een Wonderbra. Nu was het niet wat mijn moeder 'de grote winkel' van de week zou noemen, maar het betrof wel eieren waarvan ik vergat dat ik ze had gekocht totdat ze halverwege naar huis begonnen te rammelen. Ze hebben het overleefd, ben ik blij te kunnen zeggen. Ik zou dit niet aanbevelen en ik zal het niet opnieuw proberen. Maar het diende om een ??punt te bewijzen. Als je Nike Air Max 97 Dames denkt dat je niets anders in je schema kunt passen en je run op het punt staat het stof te bijten - denk creatief na.
Incubus zal me altijd aan vrouw doen denken. Ze stelde me aan hen voor en sindsdien ben ik fan. Hoewel ik denk dat ze misschien de leadzangeres is geweest. Incubus was eigenlijk het allereerste concert waar ik ooit was geweest. Ik heb dit nummer in mijn afspeellijst, eenvoudig voor de onderstaande regel ... het is de perfecte mantra voor een race. Klinkt zo gepast als je iemand passeert. Probeer het.
Terwijl Janathon nadert, heb ik geprobeerd mijn innerlijke Ron Hill te kanaliseren. Een paar berichten terug schreef ik over Mr Hill en hoe hij bijna een halve eeuw lang elke dag heeft gerend. Hij is absoluut iemand aan wie ik zal denken als ik mijn 34 dagen hardlopen elke dag aanpak.
Als je niets weet over Ron Hill, Olympian en pionier in sportkleding, raad ik je aan te luisteren naar jou en de jouwe van BBC Radio 4. Dit werd deze week uitgezonden en Ron vertelt over zijn eigen hardlopen en de recente hausse in hardlopen. Adidas Zx Flux Dames Hij is ongeveer halverwege het programma, ongeveer 30 minuten. Of lees dit artikel in de Telegraph. Hoe dan ook, je zult hem inspireren, ongeacht Nike Air Pegasus 89 Womens je leeftijd of snelheid.
Ik ben meestal niet iemand die dingen tot het laatste moment laat. Als ik een deadline heb, geef ik mezelf graag een dag gratie door vroeg te eindigen, ik ben graag vroeg voor treinen en vliegtuigen) op kerstavond was ik eigenlijk een uur te vroeg voor Nike Air Max 97 Mujer mijn trein), en ik plaatste mijn kerstkaarten zodra we raken december. Dus het is heel erg buiten mijn karakter dat ik nog op oudejaarsavond wakker word met nog 4 mijl te lopen voordat ik mijn doel voor het jaar bereik. Vandaag liep ik 4 mijl, gisteren liep ik 6, de dag ervoor liep ik 6 en op eerste kerstdag en tweede kerstdag reed ik respectievelijk 4 en 5 mijl. Praten over het laten tot het laatste moment. Maar 800 mijl was mijn doel en ik ben vastbesloten om het te halen.
(Dat ben ik op eerste kerstdag 2009 - ik heb dit jaar mijn camera niet meegenomen, maar de route, omstandigheden en uitrusting waren Nike Air Max 2017 Womens identiek.)
Mijn benen zijn behoorlijk moe na vijf dagen rennen van de laatste zes en ik kijk uit naar een rustdag. Maar die krijg ik pas op 1 februari. Er is de kleine kwestie van Janathon die me in de weg zit om op de bank te zitten en de flat niet voor 24 uur te verlaten zoals ik zei dat ik elke dag in januari loop. Ik denk dat ik een sportmassage verdien als een laat kerstcadeau voor mezelf.
Vrolijke kerstlezers, ik hoop dat je het jaar leuk hebt gehad. Je bent misschien ge?nteresseerd, maar niet per se blij om te weten, dat ik ook elke dag tijdens Janathon blog. Verwacht typefouten terwijl ik de blog mobiel neem!