Zoals hierboven te zien is, kan de BMI bij topsporters vari?ren van overgewicht tot ondergewicht en alles daartussenin. Dus het is echt de beste meting? Vooral als het gaat om Nike Air Vapormax Damen atleten?
Het tekort aan een catchall BMI is dat de meting geen rekening houdt met vet, spieren, botkenmerken, lichaamssamenstelling en lichaamsvorm. Dat betekent echter niet dat je het volledig moet negeren.
BMI-meting kan een goede gids zijn, maar houd er rekening mee dat het geen rekening houdt met uw lichaamsvorm en fitnessniveau.
Waarom hebben we zelfs BMI? BMI wordt gebruikt als een preventie of een risicobeoordeling, maar het is geen diagnostisch hulpmiddel. Dat betekent dat als je een sprinter bent en in de categorie met overgewicht valt, de kans groot is dat je gezond en fit bent, ook al heb je een hogere BMI.
Huidplooimeting wordt ook wel remklauwtest genoemd. Het is zo nauwkeurig dat het lichaamsvet voorspelt binnen drie tot vijf procent van het onderwater wegen. Dus hoe werkt het? Je hebt een paar passers nodig Nike Air Max 90 Womens voordat je begint.
Pak de huidplooi tussen uw wijsvinger en duim vast - dit moet de dikte van de huid en het onderhuidse vet omvatten, maar niet de spier. Plaats de remklauwen in een hoek van 90 graden en houd vast. Lees de behoefte af op 0,1 mm nauwkeurig.
Voer alle metingen aan de rechterkant van het lichaam in een rotatievolgorde uit. Gebruik altijd uw wijsvinger en duim van uw linkerhand. Voer minimaal twee metingen uit op elke locatie. Dit mag niet worden gedaan na het sporten of als u nat bent, omdat u mogelijk geen nauwkeurige resultaten krijgt.
Michael Moss, een Pulitzer Prize-winnende onderzoeksverslaggever voor The Times, schreef het coverartikel van deze week over de industrie van verwerkte voedingsmiddelen. Het artikel is overgenomen uit zijn boek 'Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us' dat deze maand zal Nike Air Max Thea Mujer worden gepubliceerd.
Wat bracht je aandacht eerst op dit onderwerp?
Ik had geschreven voor de krant over contaminanten in voedsel - zoals salmonella in pinda's en E. coli in hamburger - en de industriewetenschappers die ik tijdens de rapportage ontmoette, zeiden tegen me: “Michael, zo tragisch als deze E. coli-gevallen zijn , als je iets wilt zien dat veel meer mensen ziek maakt, kijk dan naar de dingen die de voedselreuzen opzettelijk aan hun producten toevoegen. ”Ze waren vooral betrokken bij de vleesproductie, dus ze waren gealarmeerd door enorme hoeveelheden zout die aan verwerkt waren vleeswaren. Terwijl ik bleef rapporteren, werd het duidelijk dat zout, vet en suiker samen de heilige graal vormden voor de industrie van verwerkte voedingsmiddelen. We wisten allemaal dat deze intensief werden gebruikt, maar een van de Nike Internationalist Femme dingen waar ik nieuwsgierig naar was, was hoe de industrie met dit probleem worstelde. Het hele idee was om binnen de industrie te gaan en te zien hoe het omging met meldingen van enorme niveaus van obesitas en diabetes. Ik was verbaasd over hoeveel hoge functionarissen in de loop der jaren gealarmeerd waren geraakt over de effecten van deze producten. Zeker het hebben van duizenden pagina's met insider-documenten hielp mensen om te praten, maar ik was verrast hoeveel mensen bereid waren het verhaal te vertellen. Wat veel van hen in de jaren 80 hadden gemaakt, was ondertussen veranderd in iets anders, iets problematischers.
En die verandering in de voedingsindustrie brengt een vleugje samenzwering met zich mee in je verhaal.
Nou, dit zijn tenslotte bedrijven. Hun belangrijkste doel is om geld te verdienen. Als ze gezondheidsproblemen bovenaan hun agenda plaatsen, wachten Wall Street en hun concurrenten erop om ze levend op te eten. Zoals ik in het boek beschrijf, kozen sommige van de grootste bedrijven ervoor om op verschillende punten het juiste te doen door de gezondheid van de consument. Maar dit waren unilaterale bewegingen, en ze werden verslagen door concurrenten.